لکسوس GX مدل 2024 ؛ مهیج ترین شاسی بلند ژاپنی (ویدیو)

ژیوار

شاسی بلند لکسوس GX مدل 2024 آمیزه ای است از تجهیزات مدرن و راحتی که می تواند در خارج جاده توانایی های زیادی از خودش نشان بدهد. این شاسی بلند سابقه بسیار خوبی در بازار دارد و در دراز مدت توانسته است هواداران زیادی برای خودش دست و پا کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند لکسوس GX مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی لکسوس تغییرات زیادی در زمینه بدنه، شاسی و تکنولوژی لکسوس GX مدل 2024 اعمال کرده است و به طور قطع این مدل جدید در بازار شاسی بلندهای لوکس خوش خواهد درخشید.

بدنه جعبه ای شکل لکسوس GX مدل 2024 یادآور شاسی بلندهای اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 است ولی از تجهیزاتی بسیار مدرن، خاص و امروزی بهره می برد.

دریان سفر امید

لکسوس GX مدل 2024 فقط با یک نوع موتور در اختیار مشتریان قرار می گیرد: یک موتور شش سیلندر 3.4 لیتری و مجهز به دو توربوشارژر که در کنار گیربکس 10 سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. این موتور قدرتمند می تواند 349 اسب بخار نیرو و 649 نیوتن متر گشتاور تولید کند. به این ترتیب، لکسوس GX مدل 2024 می تواند در رقابت با شاسی بلندهایی مانند لندروور دیسکاوری، بی ام و X5  و جنسیس GV80 حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

کمپانی لکسوس اعلام کرده است که در آینده نسخه برقی لکسوس GX نیز به بازار عرضه خواهد شد که انتظار می رود از یک سیستم هیبردی مشابه تویوتا توندرا و تویوتا سکویا بهره ببرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز