وانت پیکاپ موسو مدل 2023 پا به خیابان گذاشت (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیکاپ سانگ یانگ موسو نخستین بار در سال 2018 وارد بازار شد و با شاسی بلند سانگ یانگ رکستون از پلتفرم مشترکی بهره می برد. مدل جدید این پیکاپ در مقایسه با مدل قبلی دستخوش تغییرات زیادی شده و توانایی های بیشتری پیدا کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پیکاپ سانگ یانگ موسو مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سانگ یانگ موسو مدل 2023 یک پیکاپ چهار در به همراه 5 صندلی است و نیروی پیشران آن را یک موتور توربو دیزل چهار سیلندر و 2.2 لیتری تأمین می کند. این موتور می تواند در 178 اسب بخار نیرو و 420 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور قدرتمند در کنار یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک قرار می گیرد.

این میزان قدرت و گشتاور نشان می دهد که پیکاپ سانگ یانگ موسو از شتاب مناسبی برخوردار است و می تواند رضایت بسیاری از مشتریانش را به دست بیاورد.

راز آسمان پایتخت

تیپ پایه EX پیکاپ سانگ یانگ موسو به صورت استاندارد به رینگ های 17 اینچی فولادی، شش کیسه هوا، شیشه های برقی، ریموت قفل مرکزی، سیستم تهویه هوای دستی، چراغ های اتوماتیک و سنسورهای باران مجهز است.

مجهزترین تیپ پیکاپ سانگ یانگ موسو مدل 2023 تیپ Rhino است که به صورت استاندارد از تجهیزاتی مانند گیربکس شش سرعته اتوماتیک، سیستم کنترل آب و هوای دو نقطه ای و رینگ های 17 اینچی فولادی بهره می برد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سانگ یانگ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز