خودنمایی پورشه پانامرا مدل 2023 ؛ قدرتمندترین سدان لوکس (ویدیو)

پورشه پانامرا یکی از قدرتمندترین سدان های لوکسی است که در بازار وجود دارد. این خودرو منحصر به فرد تنها خودرو چهار دری است که توسط کمپانی پورشه تولید می شود. پورشه پانامرا که هندلینگی مانند خودروهای اسپرت دارد توانسته است طرفداران زیادی را به سوی خودش جلب کند و هرکسی بتواند از عهده پرداخت قیمت بالای آن بربیاید از لوکس بودن و راحتی آن لذت خواهد برد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پورشه پاناراما مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی پورشه اعلام کرده است آمادگی دارد تا نسل سوم پورشه پاناراما را روانه بازار کند و مدل 2023 این خودرو لوکس نخستین محصولی از این شرکت خواهد بود که نشان جدید پورشه روی آن حک خواهد شد.

نسخه اولیه پورشه پاناراما 970 در سال 2010 معرفی شد و به دنبال آن در سال 2013 فیس لیفت شد. نسل دوم پورشه پاناراما 971 در سال 2016 روانه بازار گردید و در سال 2020 بازنگری هایی بر روی آن صورت گرفت. آن طور که پیداست کمپانی پورشه هر شش تا هفت سال یک نسل جدید از این سدان معرفی می کند و هر سه تا چهار سال بر روی آن فیس لیفت انجام می دهد.

آریاک سفر

موتورهای بنزینی شش سیلندر 2.9 لیتری و هشت سیلندر 4.0 لیتری پورشه پاناراما در سال 2023 به روزرسانی شده اند و علاوه بر آن ویژگی های یک هیبرید خفیف 48 ولتی را نیز به خود گرفته اند. به نظر می رسد پانارامای جدید به یک سیستم هیبرید-پلاگین بازنگری شده که برای شاس بلند پورشه Mk4  جدید طراحی شده است نیز مجهز بشود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پورشه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز