قدرت نمایی لامبورگینی روئلتو مدل 2024 با 1000 اسب بخار قدرت (ویدیو)

لامبورگینی روئلتو به عنوان جانشین لامبورگینی آونتادرو در ماه مارس امسال به صورت رسمی رونمایی شد و با بهره مندی از یک پیشرانه هیبرید 12 سیلندر قوی ترین خودرویی است که در تاریخ کمپانی لامبورگینی تولید شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که لامبورگینی روئلتو مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، آن طور که پیداست کمپانی لامبورگینی قصد دارد قبل از این که این خودرو بی نظیر را به دست نخستین مشتریانش برساند آخرین تغییرات و به روزرسانی های دقیق را روی آن انجام بدهد. این تغییرات به این منظور صورت می گیرد که روئلتو بتواند از نظر عملکرد با رقبایش در این سگمنت به رقابت بپردازد و پیروز از میدان رقابت بیرون بیاید.

کرمان موتور شیراز

موتور دوازده سیلندر و 6.5 لیتری لامبورگینی روئلتو توسط سه موتور برقی پشتیبانی می شود که در مجموع 1001 اسب بخار نیرو تولید می کنند. این نیروی خارق العاده از طریق یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه به هر چهار چرخ فرستاده می شود.

لامبورگینی روئلتو تازه در اول راه خودش قرار دارد و مدل 2024 آن اواخر امسال به بازار آمریکا عرضه خواهد شد و قیمتی در حدود 600000 دلار خواهد داشت. با این که هنوز هیچ چیز تأیید نشده است ولی انتظار می رود در آینده نسخه های بسیار قدرتمندتری از این خودرو طراحی و تولید بشود.

انتهای پیام

مرتبط با : لامبورگینی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
دومینیکا پارادایس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قدرت نمایی لامبورگینی روئلتو مدل 2024 با 1000 اسب بخار قدرت (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصران گشت