استون مارتین از شاهکار جدید DB12 رونمایی کرد (ویدیو)

خودرو استون مارتین دی بی 12 یک پرچمدار جدید است که توسط کمپانی استون مارتین، خودروساز مطرح انگلیسی، معرفی شده است. این خودرو عملکرد بالا در ماه می 2023 رونمایی شد و قرار است جایگزین خودرو استون مارتین دی بی 11 بشود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که استون مارتین دی بی 12 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، استون مارتین دی بی 12 نخستین بار در 24 می سال 2023 در جشنواره فیلم کن مورد رونمایی قرار گرفت و اولین خودرو استون مارتین است که لوگو جدید این شرکت بر روی آن حک شده است.

در نگاه اول استون مارتین دی بی 12 شباهت زیادی به استون مارتین دی بی 11 دارد ولی با بررسی دقیق تر متوجه تغییرات مهمی خواهیم شد. یکی از این تغییرات جلو پنجره بسیار بزرگی است که از دهه 1960 شکل و شمایل خودش را حفظ کرده و حالا سرتاسر قسمت جلو را فرا گرفته است.

آریاک سفر

هواداران موتورهای درون سوز می توانند نفس راحتی بکشند چون استون مارتین دی بی 12 به یک موتور هشت سیلندر 4.0 لیتری و دو توربوشارژری مجهز شده است و از پیشرانه برقی خبری نیست.

این موتور قدرتمند بنزینی 680 اسب بخار نیرو و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و شتاب صفر تا 100 این خودرو را به 3.5 ثانیه می رساند. چنانچه در اتوبانی رانندگی کنید که محدویت سرعت نداشته باشد می توانید به حداکثر سرعت 325 کیلومتر بر ساعت دست بیابید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : استون مارتین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز