مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 ؛ لوکس و به سبک حرفه ای ها (ویدیو)

با این که کمپانی مرسدس بنز تغییراتی در خط تولیدش اعمال کرده و بیشتر به تولید شاسی بلند و خودروهای برقی رو آورده است، با این حال هنوز از تولید یکی از پرطرفدارترین سدان های لوکسش یعنی مرسدس بنز کلاس E دست برنداشته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، مرسدس بنز کلاس E در سال 2024 وارد نسل دهم می شود و با توجه به این که کمپانی سازنده تصمیم گرفته است محصولاتش را تا قبل از سال 2023 تمام برقی کند، شاید این آخرین نسل از مرسدس بنز کلاس E به همراه موتور درون سوز باشد.

برای خریداران مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 امکان انتخاب موتورهای چهار و شش سیلندر وجود دارد. موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری بر روی مدل E350 تعبیه شده است و یک ژنراتور 48 ولتی نیز به کمک آن می آید و در مجموع 255 اسب بخار نیرو تولید می کنند.

کرمان موتور شیراز

مدل E450 از یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری بهره می برد و به لطف برخورداری از میل سوپاپ، سیستم مکش جدید و سرسیلندر بازنگری شده، قادر است 362 اسب بخار نیرو تولید کند.

هر دو موتور در کنار گیربکس نه سرعته اتوماتیک 9G-Tronic قرار می گیرند و سیستم چهار چرخ محرک 4Matic نیز به صورت استاندارد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
دومینیکا پارادایس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 ؛ لوکس و به سبک حرفه ای ها (ویدیو)

  1. جعفر گفته:

    عااالی ، ولی کاش تولید خودروهای موتور احتراقی، اونم برای کمپانی های معتبری مثل مرسدس، بی ام و و… همچنان ادامه داشت. لطف و صفای دیگری دارند موتورهای درون سوز، مخصوصا تنفس طبیعی !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصران گشت