رونمایی از هیوندای سوناتا مدل 2024؛ محبوب دل ایرانی ها (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

هیوندای سوناتا از زمان معرفی اش در سال 2019 تاکنون در هشت نسل تولید شده است و توانسته توجه جهانیان را به سوی خودش جلب کند. این سدان پرطرفدار در سال 2024 چهره ای اسپرت تر به خودش گرفته است و می تواند تازگی اش را تا چند سال آینده نیز حفظ کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هیوندای سوناتا مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ویژگی برجسته ای که در هیوندای سوناتا مدل 2024 بیشتر به چشم می آید چراغ جلوی سرتاسری آن است که تقریباً تمام قسمت جلو را پوشانده است. نسخه عملکرد بالای  N Line نیز همچنان قابل خریداری است و علاقه مندانش می توانند آن را خریداری کنند.

کمپانی هیوندای تاکنون مشخصات فنی هیوندای سوناتا را به طور کامل منتشر نکرده است ولی انتظار می رود نیروی پیشران آن را یک موتور تنفس طبیعی 2.5 لیتری تأمین کند و در نسخه N Line این وظیفه بر عهده موتور 2.5 لیتری توربو گذاشته بشود.

راز آسمان پایتخت

به گفته کمپانی هیوندای صدا، لرزش و تکان های سوناتا 2024 از طریق بازنگری در طراحی بدنه و استفاده از مواد اولیه ای متفاوت بسیار کاهش پیدا کرده است و هندلینگ آن نیز بسیار بهتر شده است.

هیوندای سوناتا مدل 2024 به تجهیزات پیشرفته ای مانند نمایشگر مجازی 12 اینچی و سیستم Bose  به همراه 12 بلندگو مجهز شده است. علاوه بر این با استفاده از یک کلید هوشمند و تلفن همراه هوشمند می توان آن را از راه دور پارک کرد و یا از پارکینگ خارج نمود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز