قیمت روز طلا 24 اسفند 1401/ نرخ سکه کانال 28 میلیون تومانی را حفظ کرد

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 33 هزار تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 317 هزار تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با روز گذشته 1 میلیون و 15 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 28 میلیون و 786 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.22 درصد بالاتر رفت و در محدوده هزار و 912 دلاری قرار گرفت. هم اکنون سرمایه گذاران بازار طلا در فاز احتیاطی قرار دارند. هفته آینده اجلاس فدرال رزرو برگزار خواهد شد که دورنمای طلا در بلندمدت را مشخص خواهد کرد. قیمت این فلزگرانبها طی چند روز اخیر رشد خوبی را تجربه کرد که به دلیل تعطیلی سه بانک مهم آمریکایی این اتفاق رخ داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

میزان نوسان نرخ سکه و طلا چقدر است؟

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دیروز 500 هزار تومان بالا رفت و به مرز 18 میلیون تومان رسید. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 100 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 10 میلیون و 900 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت یکه گرمی نسبت به دیروز تغییری نداشت و در همان محدوده 6 میلیون و 600 هزار تومانی خرید و فروش شد.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که در معاملات روز جاری نرخ طلا و سکه به دلیل نوسان قیمت ارز و اونس با چالش‌هایی همراه شد. به گفته بذرافشان امروز حباب سکه به مرز 6 میلیون و 300 هزار تومانی رسید. این مقام مسئول بیان کرده که احتمال دارد طی روزهای آینده با توجه به نوسان نرخ اونس، ارز و عرضه و تقاضا، نرخ سکه و طلا بین دو تا پنج درصد کم یا زیاد شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز