قیمت روز طلا 23 اسفند 1401/ نرخ سکه بالا رفت

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 114 هزار و 200 تومان بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 284 هزار و 600 تومانی رسید. نرخ سکه در مقایسه با روز قبل 400 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 27 میلیون و 187 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.35 درصد کم شد و به مرز هزار و 904 دلاری رسید. به گفته کارشناسان، ورشکستگی بانک سیلیکون ولی آمریکا، افزایش امیدواری به عقب نشینی فدرال رزرو، کاهش شاخص دلار و نرخ سود اوراق قرضه آمریکا باعث شده تا قیمت طلای جهانی بالا برود و یکبار دیگر از مرز هزار و 900 دلاری عبور کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 1 میلیون و 200 هزار تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 17 میلیون و 500 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه هم در مقایسه با دیروز 1 میلیون و 100 هزار تومان بالا رفت و به مرز 11 میلیون تومانی رسید. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 700 تومان دیگر پیشروی کرد و در محدوده 6 میلیون و 600 هزار تومانی خرید و فروش شد.

آریاک سفر

نظر شربیانی درباره رشد نرخ سکه و طلا

شربیانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که قیمت طلا و سکه طی معاملات امروز افزایشی شد. این افزایش قیمت فلزات گرانبهای داخلی به دلیل نوسان نرخ ارز و رشد 20 دلاری قیمت اونس نسبت به روز گذشته رخ داد.

به گفته شریبانی، با رشد نرخ سکه در روز جاری، حباب این فلزگرانبها بزرگ‌تر شد و به مرز 6 میلیون و 800 هزار تومانی رسید. نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نسبت به مدیریت بانک مرکزی برای ثبات نرخ ارز و در پی آن قیمت طلا و سکه ابراز امیدواری کرده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز