قیمت روز طلا 22 اسفند 1401/ نرخ سکه از مرز 27 میلیون تومانی عبور کرد

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 170 هزار و 200 تومان بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 162 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه بعد از کاهش‌های مداوم، امروز 2 میلیون و 504 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 27 میلیون و 301 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 19 دلار بالا رفت و به مرز هزار و 887 دلاری رسید. تمایل سرمایه گذاران به طلا با انتشار خبر سقوط سیلیکون ولی، یکی از بانک‌های بزرگ آمریکا، بیشتر شده و به بالاترین رقم طی یک ماه اخیر رسیده است. به نظر کارشناسان، احتمالا این اتفاق فدرال رزرو را برای افزایش بیشتر نرخ بهره محتاط‌تر خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

پیش بینی قبلی تحلیل گران از نرخ سکه

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 1 میلیون تومان بالا رفت و به مرز 16 میلیون تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 500 هزار تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 9 میلیون و 700 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی هم نسبت به دیروز 200 هزار تومان رشد داشت و در مرز 5 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش شد.

عبور سکه از مرز 25 میلیون تومانی حجم خریدها را در روز جاری بالا برد. پیش از این تحلیلگران فنی بازار سکه پیش بینی کرده بودند در صورت عبور نرخ سکه از مرز 25 میلیون تومانی، احتمال تداوم صعود آن دور از انتظار نخواهد بود. به گفته کارشناسان، در صورتی قیمت سکه دوباره کاهشی می‌شود که نرخ دلار پایین مرز 45 هزار تومانی قرار بگیرد و قیمت طلای جهانی هم از صعود بیشتر صرف نظر کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز