قیمت روز طلا 20 اسفند 1401/ نرخ سکه 24 میلیون و 500 هزار تومان شد

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به پنج شنبه 206 هزار و 600 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 72 هزار و 300 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با دو روز قبل 318 هزار و 500 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 24 میلیون و 500 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.29 درصد بالا رفت و بعد از چند روز به مرز هزار و 868 دلاری رسید. برخی از کارشناسان و فعالان بازار طلا معتقدند که در هفته آینده علاقه بیشتری از سوی معامله گران طلا برای خرید این فلزگرانبها به وجود خواهد آمد. فعالان و کارشناسان معتقدند که انتشار اطلاعات بازار اشتغال آمریکا در روز جمعه و احتمال افزایش کمتر از حد انتظار نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا سبب شده تا قیمت طلا طی بیست و چهار ساعت گذشته رشد زیادی داشته باشد و به بالاترین میزان یک ماه اخیر برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افت بیشتر نرخ سکه

امروز نرخ نیم سکه نسبت به دو روز پیش 1 میلیون و 400 هزار تومان کم شد و به مرز 14 میلیون و 500 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه هم نسبت به پنج شنبه 1 میلیون کاهش پیدا کرد و در محدوده 8 میلیون و 900 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی هم نسبت به دو روز قبل 500 هزار تومان نزول داشت و در محدوده 4 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش شد.

قبلا کارشناسان و فعالان بازار سکه پیش بینی کرده بودند که قیمت سکه در روز جاری با افت بیشتری همراه خواهد بود. در حالی که گروهی از معامله گران توقع داشتند نرخ سکه حداقل تا کانال 25 میلیون تومانی افت پیدا کند، اما دامنه این کاهش بیشتر شد و قیمت فلزگرانبهای پرطرفدار تا کانال 24 میلیون تومانی عقب نشینی کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز