قیمت آپارتمان 90 متری در گرمدره / فروردین 1403

قیمت آپارتمان 90 متری در گرمدره / فروردین 1403-کاماپرس
ژیوار

گرمدره در کیلومتر 22 جاده مخصوص تهران-کرج واقع شده و درختان کهنسال و باغ‌های پراکنده در کنار بافت قدیمی و ساده شهر، محیطی آرام و دلپذیر را برای ساکنان فراهم آورده است. گرمدره علاوه بر اتوبوس و تاکسی از خط مترو نیز برخوردار بوده و لذا رفت و آمد از این شهر به تهران یا کرج آسان است.

کاماپرس در این گزارش، آخرین قیمت آپارتمان 90 متری در گرمدره را بررسی کرده است.

قیمت آپارتمان 90 متری خوش نقشه در گرمدره

یک واحد ۹۰ متری دو خواب و خوش نقشه در گرمدره با قیمت ۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. واحد مدنظر در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و در طبقه دوم یک ساختمان هفت طبقه قرار دارد. این آپارتمان از امکانات و مزایایی چون دو لاین آسانسور، پارکینگ، انباری، سرایداری و نگهبانی بهره‌مند است.

قیمت آپارتمان دو خواب در گرمدره

یک آپارتمان ۹۰ متری دو خواب و ساخت ۱۳۹۸ در گرمدره ۳ میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته و به آسانی به اتوبان تهران-کرج دسترسی دارد. امکانات این آپارتمان کامل بوده و آسانسور، پارکینگ و انباری را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

قیمت آپارتمان فول امکانات در گرمدره

یک واحد ۹۰ متری دو خواب و فول امکانات در گرمدره با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان ۶ طبقه قرار گرفته و ساخت ۱۴۰۰ است. از امکانات و مزایای این آپارتمان می‌توان به برخورداری از آسانسور، پارکینگ، انباری و دسترسی محلی بسیار خوب اشاره کرد.

قیمت آپارتمان نوساز در گرمدره

قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری نوساز در گرمدره ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان دو خواب بوده و در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. واحد مدنظر در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و دارای آسانسور پارکینگ و انباری است.

قیمت آپارتمان 90 متری دو خوب در گرمدره

قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری ساخت ۱۳۹۴ در گرمدره ۳ میلیارد و 400 میلیون تومان است. این آپارتمان دو خواب بوده و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد.‌ واحد مد نظر از موقعیت مکانی و دسترسی محلی خوب و همچنین امکاناتی چون آسانسور و انباری برخوردار است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز