قیمت رهن و اجاره آپارتمان نقلی در منطقه 6 تهران / فروردین 1403

آخرین قیمت رهن و اجاره آپارتمان نقلی در منطقه 6 تهران-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

منطقه 6 تهران با توجه به موقعیت قرارگیری در مرکز شهر دارای ساختمان‌های با کاربری‌های متنوع از جمله آموزشی، اداری، خدماتی، دولتی و ملی است. این منطقه تهران از جهت شمال به بزرگراه همت، از سمت شرق به مدرس، از غرب به بزرگراه چمران و از سمت جنوب نیز به (بزرگترین محور شرقی- غربی) خیابان انقلاب منتهی می‌شود.

بزرگترین محور شمال- جنوب تهران یعنی خیابان ولیعصر از مرکز این منطقه می‌گذرد و دسترسی آن به حمل و نقل عمومی، مراکز خرید، پارک‌ها و مراکز تفریحی، مراکز فرهنگی و آموزشی بسیار مناسب است. این منطقه همچنین ادارات، شرکت‌ها و فروشگاه‌های بسیاری را در خود جای داده و به همین دلیل بسیاری از افراد برای نزدیکی به محل کار خود به فکر اجاره آپارتمان در این منطقه هستند.

کاماپرس در این گزارش چند آپارتمان نقلی در منطقه 6 تهران برای رهن و اجاره را معرفی می‌کند.

اجاره آپارتمان 60 متری نوساز در بلوار کشاورز

یک آپارتمان ۶۰ متری نوساز و یک خواب در بلوار کشاورز با 200 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه ۱۶ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این آپارتمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. واحد مدنظر نورگیر بوده و از امکاناتی چون آسانسور و پارکینگ استفاده می‌کند.

اجاره آپارتمان نقلی یک خواب در جمالزاده

ودیعه یک آپارتمان ۶۵ متری یک خواب در جمالزاده شمالی ۳۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن ۱۳ میلیون تومان است. این آپارتمان که در طبقه همکف یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته، ساخت ۱۳۸۵ بوده و بازسازی شده است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن و ۱۲ متر حیاط خلوت اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

اجاره آپارتمان 65 متری دو خواب در فاطمی

برای اجاره آپارتمان نقلی خوش نقشه در فاطمی ۸۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۱۰ میلیون تومان اجاره ماهیانه در نظر گرفته شده است. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۳ بوده و دو خواب است. واحد ذکر شده در طبقه اول ساختمان قرار دارد و از آسانسور و پارکینگ بهره می‌برد.

اجاره آپارتمان 70 متری نوساز در یوسف آباد

در یوسف آباد یک آپارتمان ۷۰ متری نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه ۲۵ میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این آپارتمان که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده دارای یک اتاق خواب، پارکینگ، انباری، آسانسور، لابی و سرایدار مقیم است واحد ذکر شده در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد.

اجاره آپارتمان نقلی در امیرآباد شمالی

ودیعه یک آپارتمان ۷۲ متری دو خواب در امیرآباد شمالی‌ ۲۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن ۱۵ میلیون تومان است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه و تک واحدی واقع شده که ساخت ۱۳۸۶ است. این آپارتمان در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته و دسترسی محلی خوبی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز