فولاد مبارکه با ثبت 130 ذوب در 24 ساعت رکورد جدیدی زد

لست سکند

شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد: بخش فولادسازی و ریخته‌گری مداوم این شرکت طی 24 ساعت – روز پنجشنبه 28 فروردین ماه – 130 ذوب با تناژ حدود 23 هزار و 100 تن به ثبت رساند و رکورد قبلی را 37 تن بهبود بخشید.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، غلامرضا سلیمی مدیر ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری فولاد مبارکه افزود: ثبت رکورد جدید با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مصوب به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به دست آمد که نشان می دهد هیچ مانعی توان غلبه بر عزم پرسنل توانمند این شرکت برای ایجاد جهش در تولید را ندارد.

وی با تمجید از تلاش همکاران خود در ناحیۀ فولادسازی و سایر نواحی پشتیبان شرکت فولاد مبارکه در ثبت این رکورد، رکورد قبلی این ناحیه را مربوط به 18 اسفندماه 98 و به تعداد 129 ذوب و تناژ 23 هزار و 63 تن اعلام کرد.

تخلیه 68 ذوب در 12 ساعت

راز آسمان پایتخت

دانیال نظری رئیس متالورژی ثانویه فولاد مبارکه نیز در این باره گفت: واحد متالورژی ثانویه در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم وظیفۀ نهایی کردن فرایند تولید را بر عهده دارد. بدین صورت که تمامی ذوب‌های تخلیه‌شده از کوره‌های قوس، قبل از ارسال به ریخته‌گری باید از کارگاه‌های زیرمجموعۀ این واحد عبور کند و ذوب به گرید نهایی خود تبدیل شود. برای دست‌یابی به رکورد جدید، علی‌رغم همۀ محدودیت‌ها، همکاران تولید و تعمیرات با افزایش بهره‌وری و با آماده‌به‌کاری تمامی کارگاه‌های واحد موفق شدند این افتخار را کسب کنند.

همچنین امیرحسین مرادی رئیس کوره‌های قوس الکتریکی فولاد مبارکه در این باره اظهار کرد: کوره‌های قوس الکتریکی نیروی محرک تولید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه‌اند.دست‌یابی به رکورد 130 ذوب برگ زرینی بر افتخارات ناحیۀ فولادسازی افزود. تخلیۀ ۶۸ ذوب در طول ۱۲ ساعت حاکی از اراده و همت والای کارکنان سازمان است که در هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهند چرخ تولید از حرکت بازایستد.

مرتبط با : فولاد مباركه اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز