فروش فوری تارا و رانا تا فردا ادامه دارد

اخیرا ایران خودرو از دو خودرو رانا پلاس سقف شیشه‌ای و تارا سقف شیشه‌ای در حاشیه مراسم افتتاح مرکز کارگاهی فنی و حرفه‌ای آپکو، رونمایی کرد؛ اما هنوز مشخص نیست این محصولات جدید چه زمانی به بازار عرضه می‌شوند. با این حال تارا اتوماتیک و رانا پلاس را می‌توان در پیش‌فروش و فروش فوری سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تهیه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رانا پلاس و تارا اتوماتیک در فروش فوری و تارا دستی، تارا اتوماتیک و رانا پلاس در پیش‌فروش ایران‌خودرو ارئه شده‌اند.

اطلاع از سایر محصولات فروش فوری ایران خودرو:

این طرح در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 3 خرداد ماه ادامه دارد؛ بنابراین متقاضیان تنها تا فردا فرصت دارند که در این طرح ثبت‌نام کنند.

آریاک سفر

در فروش فوری ایران خودرو تارا اتوماتیک با قیمت 415 میلیون و 786 هزارتومان و راناپلاس مدل 1400 با قیمت 214 میلیون و 898 هزارتومان عرضه شده‌اند که طی 3 ماه به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

در پیش‌فروش این کمپانی مبالغ به صورت علی‌الحساب از برگزیدگان گرفته می‌شود و مابقی قیمت محصول هنگام تحویل باید پرداخته شود. پیش‌پرداخت تارا دستی 127 میلیون و 382 هزارتومان، پیش‌پرداخت تارا اتوماتیک 166 میلیون و 296 هزارتومان و پیش‌پرداخت تعیین شده برای رانا پلاس مبلغ 85 میلیون و 959 هزارتومان است. لازم به ذکر است خودروهای یش‌فروش طی مهر الی آذر 1401 تحویل برگزیدگان خواهد شد.

گفتنی است که برخی از محصولات برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه شده که اگر مادری فرزند دوم و مابعد آن از تاریخ 24 آبان 1400 به بعد متولد شده باشد، می‌تواند در این طرح شرکت کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز