شرایط فروش فوری پژو پارس + جزییات

متقاضیان ثبت‌نام در فروش فوری و همچنین پیش فروش پژو پارس‌های عرضه شده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو فقط تا پس فردا 3 خرداد فرصت دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو پژو پارس را به دو صورت فروش با قیمت قطعی با موعد تحویل سه ماهه و پیش فروش با موعد تحویل شهریور الی آذر 1401 عرضه کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

متقاضیان شرکت در طرح فروش فوری برای خرید پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی باید مبلغی معادل 185 میلیون و 29 هزارتومان و برای خرید قطعی پارس تی یو 5 176 میلیون و 710 هزارتومان بپردازند. گفتنی است موعد تحویل این دو محصول ایران خودرو طی سه ماه اعلام شده است.

همچنین ایران خودرو دو پژو پارس را نیز در قالب پیش فروش ارائه کرده؛ پیش‌پرداخت تعیین شده برای پژو پارس سفارشی ای ال ایکس با موتور ایکس یو 7 پی 83 میلیون و 583 هزارتومان و برای پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی 74 میلیون تومان است.

لازم به ذکر است خودروهای مذکور طی شهریور الی آذر 1401 تحویل متقاضیان می‌شود که مبلغ کل خودرو در زمان تحویل محاسبه خواهد شد.

مراسم قرعه کشی خودروها پس از اتمام ثبت‌نام انجام خواهد شد و برگزیدگان تنها طی سه روز باید وجه خواسته شده را بپردازند در غیر این صورت ثبت‌نام متقاضی بی‌اعتبار خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز