شرایط پیش فروش هایما اس 7 پلاس و هایما اس 5 پلاس

ایران خودرو در طرح پیش فروش اخیر خود دو خودرو هایما اس 7 پلاس و هایما اس 5 پلاس را نیز عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در این فروش قطعی که از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 3 خرداد ماه ادامه دارد، متقاضیان می‌توانند هایما اس 7 پلاس اتوماتیک را با قیمت 272 میلیون و 713 هزارتومان و برای هایما اس 5 پلاس اتوماتیک 238 میلیون و 314 هزارتومان به صورت‌ علی‌الحساب بپردازند. گفتنی است که این دو خودرو طی آبان الی دی ماه 1401 تحویل خواهد شد.

در همین زمینه بخوانید:

پس از اعلام برندگان قرعه‌کشی این دو خودرو افراد برگزیده باید وجه علی‌الحساب را بپردازند و مابقی وجه خودروها نیز زمان تحویل محصول با لحاظ هزینه‌های قانونی دریافت خواهد شد.

آریاک سفر

مشخصات هایما اس 7 پلاس و هایما اس 5 پلاس

محور محرک هایما اس 7 پلاس دیفرانسیل جلو، حجم موتور آن 1795 سی‌سی، نوع موتور این محصول اچ ام 484 کیو بنزینی و تنفس موتور آن به صورت توربوشارژ است. 170 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه حداکثر قدرت و 230 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه حداکثر گشتاور این محصول است که شتابی برابر با 10.5 ثانیه دارد.

حداکثر سرعت این محصول ایران خودرو 170 کیلومتر بر ساعت است که تعداد سیلندر آن 4 و تعداد سوپاپ آن 16 عدد است. انتقال قدرت در این خودرو به صورت 6 سرعته اتوماتیک و مصرف سوخت ترکیبی 8.6 لیتر در صد کیلومتر است. این محصول دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و سیتسم برقی دارد. نوع بدنه این محصول کراس اوور که رینگی آلومینیومی دارد و نوع شانسی آن یکپارچه است.

موتور خودرو هایما اس 5 پلاس خطی بنزینی است که حجم موتوری برابر با 1.5 لیتر دارد و تنفس موتور آن توربوشارژ است. قدرت این خودرو نیز 161 اسب بخار با گشتاور  233 نیوتن متر ذکر شده. گیربکس این محصول 6 سرعته اتوماتیک که محور محرک آن دیفرانسیل جلو است و شتابی برابر با 9 ثانیه دارد. سرعت آن 170 کیلومتر بر ساعت است که در هر صد کیلومتر 8 لیتر بنزین مصرف می‌کند. این محصول کراس‌اوور ایران خودرو دارای استاندارد آلایندگی بورو 5 است که فرمان هیدرولیکی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز