فروش فوری تارا و رانا تا فردا ادامه دارد

لست سکند

اخیرا ایران خودرو از دو خودرو رانا پلاس سقف شیشه‌ای و تارا سقف شیشه‌ای در حاشیه مراسم افتتاح مرکز کارگاهی فنی و حرفه‌ای آپکو، رونمایی کرد؛ اما هنوز مشخص نیست این محصولات جدید چه زمانی به بازار عرضه می‌شوند. با این حال تارا اتوماتیک و رانا پلاس را می‌توان در پیش‌فروش و فروش فوری سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تهیه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رانا پلاس و تارا اتوماتیک در فروش فوری و تارا دستی، تارا اتوماتیک و رانا پلاس در پیش‌فروش ایران‌خودرو ارئه شده‌اند.

اطلاع از سایر محصولات فروش فوری ایران خودرو:

این طرح در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 3 خرداد ماه ادامه دارد؛ بنابراین متقاضیان تنها تا فردا فرصت دارند که در این طرح ثبت‌نام کنند.

راز آسمان پایتخت

در فروش فوری ایران خودرو تارا اتوماتیک با قیمت 415 میلیون و 786 هزارتومان و راناپلاس مدل 1400 با قیمت 214 میلیون و 898 هزارتومان عرضه شده‌اند که طی 3 ماه به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

در پیش‌فروش این کمپانی مبالغ به صورت علی‌الحساب از برگزیدگان گرفته می‌شود و مابقی قیمت محصول هنگام تحویل باید پرداخته شود. پیش‌پرداخت تارا دستی 127 میلیون و 382 هزارتومان، پیش‌پرداخت تارا اتوماتیک 166 میلیون و 296 هزارتومان و پیش‌پرداخت تعیین شده برای رانا پلاس مبلغ 85 میلیون و 959 هزارتومان است. لازم به ذکر است خودروهای یش‌فروش طی مهر الی آذر 1401 تحویل برگزیدگان خواهد شد.

گفتنی است که برخی از محصولات برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه شده که اگر مادری فرزند دوم و مابعد آن از تاریخ 24 آبان 1400 به بعد متولد شده باشد، می‌تواند در این طرح شرکت کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز