فراری 700 اسب بخاری منصوری را ببینید (ویدیو)

منصوری یک شرکت تیون کننده خودرو و یک برند ثبت شده آلمانی است که علاوه بر خودروهای سواری لوکس به تیون کردن ابرخودروها، شاسی بلندهای لوکس و دوچرخه های سفارشی نیز می پردازد. این شرکت در سال 1989 میلادی توسط یک تیونر انگلیسی-ایرانی به نام کورش منصوری تاسیس شد و کارگاه آن در شهر مونیخ در حوزه تیونینگ برندهای انگلیسی و ایتالیایی مانند رولزرویس و فراری فعالیت می کرد ولی در حال حاضر با خودروسازان زیادی مانند استون مارتین، آئودی، بنتلی، بی ام و، بوگاتی، لامبورگینی، مازراتی و مرسدس بنز همکاری می کند. در ادامه ویدئویی تماشا می کنید که یک فراری روما مدل 2022 که توسط این شرکت تیون شده است را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فراری روما مدل 2022 یکی از بهترین خودروهای جی تی است که این برند ایتالیایی تولید کرده است و با طراحی بسیار جذاب و عضلانی اش ما را به یاد همتایانش در دهه 50 و 60 میلادی می اندازد. این خودرو به یک موتور پیشرفته هشت سیلندر توربو مجهز شده است که 612 اسب بخار نیرو تولید می کند و به لطف وزن سبک و پیکربندی عالی، فراری روما به راحتی از جا کنده می شود و لحظاتی پرشور خلق می کند.

آریاک سفر

فراری روما مدل 2022 با برخورداری از یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه، هم برای مسابقه دادن و هم برای لم دادن روی صندلی و لذت بردن از سواری بسیار نرم آن مناسب است. قیمت این خودرو قدرتمند در بازارهای جهانی در حدود 226500 دلار اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : فراریمنصوری
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز