شاسی بلند هوندا CR-V مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

آخرین مدل از شاسی بلند هوندا CR-V نیز از راه رسید و بسیار بهتر از گذشته به نظر می رسد. مدل 2023 این شاسی بلند جمع و جور در مقایسه با مدل های قبلی طراحی شسته رفته تری دارد و علاوه بر زیبایی خارجی، از کابین بسیار پیشرفته و مجهزی نیز بهره می برد. در واقع، نسل ششم از این شاسی بلند، جادارتر و مجهزتر است و طراحی داخلی و خارجی جذابی دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هوندا CR-V مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ابعاد مدل جدید هوندا CR-V افزایش پیدا کرده است و فاصله محورهای آن 1.6 اینچ بیشتر شده اند. طول کلی خودرو نیز 2.7 اینچ افزایش پیدا کرده است؛ به این ترتیب، کمپانی هوندا معتقد است فضای پا برای سرنشینان بیشتر شده است و صندوق نیز جای بیشتری دارد.

هوندا CR-V مدل 2023 با دو موتور مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد. یکی موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو و دیگری یک سیستم هیبریدی که از یک موتور دیزل 2 لیتری بهره می گیرد. موتور 1.5 لیتری غیرهیبریدی در کنار یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) قرار می گیرد که صدا و لرزش را به میزان زیادی کاهش می دهد. دو موتور برقی که در سیستم هیبریدی به کار گرفته می شوند نیز در مقایسه با موتورهای قبلی از گشتاور بیشتری برخوردارند و می توانند 204 اسب بخار نیرو تولید کنند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز