نمایشی از شاسی بلند سوزوکی اس کراس مدل 2022 (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاید بتوان گفت مدل قدیمی تر سوزوکی اس کراس که در سال 2013 عرضه شد نتوانست در برابر رقبای قوی تری که در سگمت کراس اوورهای جمع و جور قرار دارند خوش بدرخشد و در مقابل نیسان قشقایی، کیا اسپورتیج، هیوندای توسان و پژو 3008 حرف های زیادی برای گفتن نداشت، ولی نسل دوم این محصول که به تازگی از سرزمین آفتاب تابان رسیده و همه را متوجه خودش کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند سوزوکی اس کراس 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سوزوکی اس کراس مدل 2022 در دو تیپ اس کراس موشن و اس کراس اولترا در اختیار مشتریان قرار می گیرد. از تجهیزات تیپ پایه اس کراس موشن می توان به رینگ های 17 اینچی آلومینیومی، دوربین پارک عقب و سیستم دستیار راننده اشاره کرد که هنگام رانندگی در جاده کمک زیادی به راننده می کند. تیپ بالاتر اس کراس اولترا علاوه بر تجهیزات فوق، از دوربین 360 درجه، روکش های چرمی، نمایشگر 9 اینچی و یک سقف پانورامای بزرگ بهره می برد.

راز آسمان پایتخت

هر دو تیپ از این شاسی بلند به یک موتور بنزینی 1.4 لیتری مجهز هستند که روی سوزوکی ویتارا و سوزوکی سوئیف نیز تعبیه شده است. این موتور در کنار یک سیستم نیمه هیبرید 48 ولتی قرار می گیرد تا هم عملکرد بالا برود و هم در مصرف سوخت صرفه جویی بشود. گفتنی است نمونه تمام هیبریدی سوزوکی اس کراس قرار است تا آخر سال 2022 به بازارهای جهانی عرضه بشود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سوزوکی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز