نیسان قشقایی مدل 2023 ؛ شاسی بلندی برازنده برای بازار ایران (ویدیو)

لست سکند

نیسان قشقایی جدید یک شاسی بلند جمع و جور است که نخستین نسخه هیبرید برقی آن در سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد. کمپانی نیسان مدعی شده است قشقایی E-Power از کیفیت سواری بسیار عالی برخوردار است و برای شارژ مجدد نیازی به اتصال شبکه برق ندارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این محصول جدید از نیسان را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نیسان قشقایی E-Power که رقیب سرسختی برای شاسی بلندهای جمع و جور تویوتا محسوب می شود، نخستین محصول منحصر به فرد این برند ژاپنی است که از یک فناوری هیبریدی جدید و نوآورانه بهره می برد. برخلاف خودروهای هیبریدی دیگر که چرخ ها با نیروی یک موتور بنزینی و یک  موتور برقی به حرکت در می آیند، نیسان قشقایی E-Power از موتور بنزینی اش به عنوان ژنراتوری استفاده می کند که باتری را شارژ کرده و آن باتری نیز به نوبه خودش انرژی لازم برای کارکرد موتور برقی را در اختیار آن می گذارد ، و در نهایت چرخ ها به این ترتیب به حرکت در می آیند.

بنا به گفته کمپانی نیسان، قشقایی E-Power یک خودرو برقی ناب است و تجربه یک سواری نرم، راحت و لذت بخش را در اختیار سرنشینانش خواهد گذاشت. این خودرو منحصر به فرد به یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر توربو مجهز است که 154 اسب بخار نیرو تولید می کند. این موتور در کنار یک مبدل برق قرار می گیرد و در نهایت نیروی برابر با 187 اسب بخار به چرخ های جلو منتقل می شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت نیسان قشقایی E-Power برای عرضه در بازار اروپا در حدود 32950 پوند اعلام شده است. در صورت وارد شدن این خودرو به کشورمان چه محدوده قیمتی برای آن در نظر می گیرید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : نیسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نیسان قشقایی مدل 2023 ؛ شاسی بلندی برازنده برای بازار ایران (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز