چین از یک خودروی برقی جدید رونمایی کرد (ویدیو)

یک استارتاپ چینی به نام هیومن هورایزنز که در حوزه خوروهای برقی فعالیت می کند چندی پیش از نسخه تولید شده خودرویی رونمایی کرد که کانسپت آن پاییز گذشته در یک نمایشگاه در معرض دید همگان قرار گرفته بود. این سدان برقی جدید که HiPhi Z نام دارد به تجهیزاتی بسیار پیشرفته مجهز است و می تواند رقیبی سرسخت در سگمنت خودروهای برقی به شمار بیاید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این سدان برقی جدید را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سدان برقی HiPhi Z گنجایش چهار سرنشین را دارد و به یک باتری 120 کیلووات بر ساعتی مجهز است که شرکت هیومن هورایزنز (Human Horizons) مدعی است با هر بار شارژ می تواند مسافتی بیش از 640 کیلومتر را بپیماید. البته شرکت سازنده تاکنون جزییات مربوط به پیشرانه این سدان را منتشر نکرده است ولی شتاب صفر تا صد آن 3.8 ثانیه اعلام شده است.

از آن جا که قرار است سدان برقی HiPhi Z یک محصول ناب و عالی باشد به برخی از جدیدترین تجهیزات مانند سیستم صوتی 23 باندی مریدیان، روکش چرم ناپا و سیستم دستیار راننده لیدار که از 34 سنسور بهره می برد مجهز شده است.

راز آسمان پایتخت

شرکت هیومن هورایزنر قیمت پایه این محصول جدید را به طور تقریبی 600000 یوان (نزدیک به 89525 دلار) اعلام کرده است و قرار است پس از نمایش آن در نمایشگاه خودرو چنگدو، عرضه آن به بازار را آغاز کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز