شاسی بلند جدید و پرقدرت کیا همه را شگفت زده کرده است (ویدیو)

لست سکند

آن طور که شرکت خودروسازی کیا اعلام کرده است، این کمپانی قصد دارد تا سال 2026 یازده خودرو برقی روانه بازار کند و اولین خودرو از این مجموعه کیا EV6 خواهد بود. تخمین زده می شود این خودرو برقی که از پلتفرم ماژولار برقی جهانی (E-GMP) بهره می برد با هر بار شارژ بتواند مسافتی برابر با 500 کیلومتر را بپیماید. خودرو برقی کیا EV6 مدل 2022 دارای بدنه و کابینی زیباست و برخلاف اسمش که هیچ حسی را برنمی انگیزد، خودرویی بسیار جذاب است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که خودرو برقی کیا EV6 مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کیا EV6 مدل 2022 نمونه بارزی است از جدیدترین خودروهای برقی که توانایی های زیادی دارند. این خودرو با دو نوع باتری قابل خریداری است که و به صورت دیفرانسیل جلو و یا چهار چرخ محرک در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بالاترین تیپ این خودرو که تیپ GT-Line است می تواند 576 اسب بخار نیرو تولید کند و شتاب صفر تا صد آن کمتر از 3.5 ثانیه اعلام شده است.

خودرو برقی کیا EV6 با دو باتری 58.0 کیلووات بر ساعتی و 77.4 کیلووات بر ساعتی به بازار عرضه می شود و مشخص است که باتری بزرگ تر بُرد بیشتری دارد. باتری کوچک تر که به صورت استاندارد عرضه می شود 373 کیلومتر و باتری بزرگ تر 500 کیلومتر بُرد دارد. کمپانی کیا معتقد است این باتری ها هنگامی که به یک شارژر سریع 350 کیلوواتی متصل بشوند، می توانند ظرف 18 دقیقه بین 10 تا 80 درصد شارژ بشوند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز