کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ ؛ شاسی بلند اسپرت و جوان پسند (ویدیو)

لست سکند

با این که کیا اسپورتیج رقبای تازه نفس تری در بازار پیدا کرده است ولی این شاسی بلند جمع و جور همچنان از ظاهری زیبا برخوردار است و رانندگی پویایی دارد. البته کیا اسپورتیج مدل 2022 مانند رقبایی چون مزدا CX-5 کم مصرف نیست ولی کیفیت سواری آن بسیار عالی است و انتظار می رود در نسل بعدی از این هم بهتر بشود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تیپ پایه LX کیا اسپورتیج ۲۰۲۲، به پکیج جدیدی به نام مجهز شده است که تجهیزاتی مانند رینگ های 18 اینچی تیره، گرمکن صندلی های جلو، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای و بسیاری موارد دیگر را در اختیار خریداران این پکیج قرار می دهد. تیپ EX نیز از سقف پانوراما بهره می برد و همه تیپ ها دارای 10 سال پیشتیبانی و به روزرسانی نرم افزاری هستند.

کیفیت سواری کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ بستگی به آن دارد که به چه نوع موتوری مجهز شده باشد. بیشتر تیپ ها از یک موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری بهره می برند که 181 اسب بخار نیرو تولید می کند و رضایت بسیاری از خریداران را جلب خواهد کرد، با این حال کسانی که خودرویی قوی تر با شتابی بیشتر می خواهند، می توانند تیپ SX  توربو را انتخاب کنند که موتور چهار سیلندر و توربوشارژری آن قادر است 237 اسب بخار نیرو تولید کند.

راز آسمان پایتخت

قیمت تیپ پایه LX در حدود 25300 دلار و قیمت تیپ SX  توربو در حدود 34960 دلار اعلام شده است، در صورت وارد شدن این خودرو ب کشورمان چه محدوده قیمتی برای آن متصور هستید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ ؛ شاسی بلند اسپرت و جوان پسند (ویدیو)

  1. هموطن گفته:

    کسی توان رویارویی بامافیای خودرو راندارد
    وقتی شاسی بلند چینی باقیمت دومیلیارد عرضه میشود فکرکنم کیااسپرتج کمتراز ۳میلیارد قیمت گذاری نخواهد شد
    که البته سود ۴برابری برای مافیا خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز