کیا سول 2023 ؛ شاسی بلند کوچک کره ای (ویدیو)

شاسی بلند جعبه ای شکل و کوچک کیا سول برای سال 2023 دستخوش تغییراتی اندک شده است، جلو پنجره آن جدید شده و سپرها نیز طراحی جدیدی دارند. علاوه بر این، چراغ ها نیز تغییر شکل داده اند و امکان انتخاب بین رینگ های 17 و 18 اینچی برای خریداران وجود دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا سول مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کیا سول 2023 در مقایسه با رقبایی مانند شورولت تریل‌بلیزر، جیپ رنگید و کیا سلتوس قیمت بسیار کمتری دارد و همین موضوع برگ برنده ای برای آن به شمار می آید. متاسفانه موتور قوی 201 اسب بخاری دیگر روی این خودرو سوار نمی شود و جای خودش را به یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری داده است که 147 اسب بخار نیرو تولید می کند و نیرویش را از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به چرخ های جلو می فرستد. شتاب صفر تا صد کیا سول 2023 در حدود 8 ثانیه اعلام شده است که در مقایسه با رقبا چندان چنگی به دل نمی زند. هندلینگ نیز زیاد تیز و فرز نیست، البته نباید از یاد برد که مأموریت کیا سول این نیست که مانند یک خودرو اسپرت جاده های پر پیچ و خم را پشت سر بگذارد.

قیمت تیپ پایه LX کیا سول 2023 در حدود 21085 دلار و قیمت تیپ  EX در حدود 25380 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این خودرو به کشورمان چه بازه قیمتی برای آن متصور هستید؟

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز