فولکس واگن آماروک ۲۰۲۳ ؛ یک پیکاپ غول پیکر (ویدیو)

لست سکند

فولکس واگن آماروک مدل 2023، خودرویی است که هم بار می برد، هم در بزرگراه می تازد و هم به اندازه کافی برای استفاده خانواده راحت و جادار است. به این ترتیب، با پیکاپی همه فن حریف روبرو هستیم که به خوبی پاسخگوی نیازهای خریدارانش است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پیکاپ فولکس واگن آماروک مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فولکس واگن آماروک مدل 2023 به صورت مشترک به همراه فورد رنجر جدید توسعه یافته است و این خبر خوبی برای خریداران است چون فورد رنجر در حال حاضر یکی از بهترین پیکاپ های دنیاست. قسمت بار فولکس واگن آماروک مدل 2023 می تواند بیش از 1.16 تن گنجایش داشته باشد و نیازی نیست نگران گران قیمتی باشید که در قسمت بار می گذارید چون یک پوشش سخت روی آن قرار می گیرد و آن را می پوشاند.

فولکس واگن آماروک جدید با پنج موتور مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد که عبارتند از: دو موتور دیزل چهار سیلندر و 2 لیتری که به ترتیب 148 و 168 اسب بخار نیرو دارند، یک موتور دو توربوشارژری که 207 اسب بخار نیرو تولید می کند و یا یک موتور شش سیلندر 3 لیتری که قادر است 247 اسب بخار نیرو تولید کند. علاوه بر این ها، امکان انتخاب یک موتور یک بنزینی 2.3 لیتری که 298 اسب بخار نیرو دارد نیز وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

انتظار می رود فولکس واگن آماروک ۲۰۲۳ در حدود 32000 پوند قیمت داشته باشد که از رقبایی مانند تویوتا هایلوکس و ایسوزو دی مکس بسیار گران تر است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فولکس واگن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز