تسلا از ابرخودرو مدل S جدید رونمایی کرد (ویدیو)

تسلا مدل S یکی از موفق ترین خودروهای برقی جهان است که به تولید انبوه رسیده است. وقتی این خودرو نخستین بار در سال 2012 رونمایی شد، بُرد زیاد و فناوری پیشرفته آن اثبات کرد که خودروهای برقی می توانند در زمینه حمل و نقل حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند و به متحول شدن خودروهای برقی آینده کمک بسیار زیادی کرد. در واقع، خودروهای برقی بسیار پیشرفته ای که امروزه می بینیم، تکامل خودشان را مدیون نسخه اولیه تسلا مدل S هستند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تسلا مدل S 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تسلا مدل اس  2023 بُردی حیرت انگیز برابر با 651 کیلومتر دارد. تسلا مدل S پلید (Plaid)، از سه پیشرانه برقی بهره می برد که در مجموع می توانند 1020 اسب بخار تولید کنند و یکی از پرشتاب ترین خودروهای جهان به شمار می آید.

از آن جایی که تسلا مدل اس  2021 مورد بازنگری کامل قرار گرفته بود، نمی توان انتظار تغییرات زیادی در مدل 2023 را داشت و کمپانی تسلا نیز تاکنون چیزی را تأیید نکرده است. به این حال احتمال می رود به روزرسانی هایی در زمینه ایرودینامیک صورت گرفته باشد و برد نیز اندکی افزایش یافته باشد تا تسلا مدل S 2023 بتواند رقابت پذیری خودش را حفظ بکند.

آریاک سفر

قیمت تیپ پایه تسلا مدل اس  2023 در حدود 200000 دلار و قیمت تیپ Founder’s Edition در حدود 250000 دلار تخمین زده می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : تسلا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز