بررسی و مقایسه ۳ گوشی میان رده و پرطرفدار بازار (ویدیو)

لست سکند

با توجه به این که همه روزه گوشی های هوشمند جدید وارد بازار می شوند، انتخاب و خرید از میان این محصولات متنوع به کاری دشوار تبدیل شده است و گاهی خریداران را سردرگم می کند. اندازه صفحه نمایش، کیفیت دوربین، سرعت پردازنده و نوع باتری از ویژگی هایی است که خریداران بیشتر به آن ها اهمیت می دهند و هنگام خرید گوشی مورد بررسی قرار می دهند.  اگر هنوز هم انتخاب یک گوشی میان رده برایتان دشوار است ویدیویی که در ادامه می آید را تماشا کنید که سه گوشی میان رده اوپو رینو 8 پرو، آنر 70 پرو و سامسونگ گلکسی ای 73 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از یک پردازنده 8 هسته ای (2.4 گیاگاهرتز) بهره می برد، دوربین اصلی آن نیز 50 مگاپیکسلی است و به فلاش دوگانه ال ای دی و دید پانوراما مجهز است. باتری گوشی هوشمند اوپو رینو 8 پرو از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است و قابلیت شارژ سریع 80 واتی را نیز دارد. از دیگر امکانات این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت اپتیکال، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما و طیف رنگ اشاره کرد.

صفحه نمایشگر اوپو رینو 8 پرو 6.62 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است و با گلس گوریلا مورد محافظت قرار گرفته است. این گوشی در سال 2022 به بازار عرضه شده است و به اندروید 12 مجهز است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : آنراوپوسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز