مقایسه گوشی سامسونگ گلکسی A53، A52s و A73 (ویدیو)

تفاوت گوشی های سامسونگ گلکسی سری A با سری S این است که این سری از مدل های اقتصادی تا میان رده و حتی میان رده پریمیوم را پوشش می دهد. شرکت سامسونگ به تازگی جدیدترین مدل های گلکسی سری A را به بازار عرضه کرده است که یکی از پرطرفدارترین مدل های این سری، گوشی A73 است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی A53، A52s و A73 می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، گوشی گلکسی A73 یکی از آخرین محصولات شرکت سامسونگ است که تلفن هوشمندی خوش ساخت، سبک و زیبا به شمار می آید. این گوشی توانسته گواهی IP67 را به دست بیاورد که مقاومت دستگاه در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک را تأیید می کند. به این ترتیب با خیال راحت می توان در روزهای بارانی و یا در محیط های پر گرد و غبار از این گوشی استفاده کرد.

آریاک سفر

در پنل جلو گلکسی A73 صفحه نمایش 6.7 اینچی به چشم می خورد که بخش قابل توجهی را به خودش اختصاص داده است. پنل پشتی نیز ماژول دوربین چهارگانه ای را در خودش جا داده است که با بدنه یکپارچه است. از پنج حفره ای که در پنل پشتی به چشم می خورد، چهار حفره به دوربین اختصاص یافته و یک حفره نیز به عنوان فلش ال ای دی مورد استفاده قرار می گیرد. مانند دیگر نسخه های سری A گلکسی ، گوشی A73 نیز همراه با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 به بازار عرضه می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز