راهنمای کسب اقامت عمان از طریق کار

عمان به دلیل موقعیت سیاسی، جغرافیایی و اقتصادی‌اش تقریبا یکی از مطمئن‌ترین مقاصد برای مهاجرت ایرانی‌ها است. چرا که با قرار گرفتن در آب‌های جنوبی کشور، فاصله کمی از ایران دارد و امکان رفت و آمد را راحت‌تر می‌کند. همچنین اقتصاد قدرت‌مندی دارد به گونه ای که هر ریال عمانی معادل ۲.۵۹ دلار آمریکا است.

به گزارش کاماپرس، عمان رابطه سیاسی خوب و پایداری با ایران دارد و این مسئله نگرانی‌های بعد از مهاجرت را کم و کمتر می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اگر علاقه‌مند به مهاجرت کاری به عمان هستید باید بدانید که برای این کار باید مدرک تحصیلی مرتبط با موقعیت‌های شغلی خالی در این کشور داشته باشید. همچنین حداقل ۳ سال باید سابقه کاری مرتبط با آن موقعیت شغلی را پیش از احراز این عنو.ان شغلی داشته باشید. داشتن تسلط به زبان انگلیسی در حد آیلتس ۵ تا ۵.۵، سن زیر ۴۰ سال و داشتن پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای عمانی دیگر شرایطی است که باید برای مهاجرت کاری به عمان داشته باشید.

توجه به این نکته ضروری است که محدودیت سنی برای پزشکان علاقه‌مند به کار در عمان تا ۵۵ سال است. دولت عمان به مهاجرانی که برای کار به این کشور می‌آیند اقامتی دو ساله می‌دهد که این اقامت در صورت ادامه دار بودن موقعیت کاری شما در عمان قابل تمدید است. با این حال فرصت کاری در عمان منجر به دریافت اقامت دائم شما نمی‌شود.

آریاک سفر

کشور ثروتمند عمان به سختی و به ندرت به کسی فرصت اقامت دائم می‌دهد که این مسئله از کانال مهاجرت کاری به هیچ وجه میسر نمی‌شود. همچنین عمان یک مقصد عالی برای پزشکان و پرستاران ایرانی است. به ویژه بعد از همه‌گیری کرونا فرصت‌های شغلی فراوانی در این کشور وجود دارد و پزشکان ایرانی زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت انتخاب کرده‌اند. اگر پزشک هستید و می‌خواهید در عمان مطبی دایر کنید باید بدانید که این اتفاق از طریق ثبت شرکت انجام می‌شود. همچنین برای اطلاع از فرصت‌های شغلی کار در عمان می‌توانید از خدمات آژانس کاریابی بین‌المللی جام‌جم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

آژانس کاریابی بین‌المللی جام جم یک موسسه کاریابی است که با ارتباط بین‌المللی فراوانش موقعیت‌های کاری فراوانی را برای علاقه‌مندان به مهاجرت شغلی فراهم می‌کند. این مجموعه با مجوز از وزارت کار و با کمک نمایندگانش در کشورهای کانادا, آلمان, انگلستان, عمان, اتریش روسیه, اوکراین, پرتغال, چین, فیلیپین و عراق و .. سریع‌ترین و بهترین روش را متناسب با شرایط متقاضیان مهاجرت پیشنهاد می‌دهد.

همچنین مجموعه‌های پارسی کانادا، یونیکن، نیلگام مهاجر، قصران هم خدمات مشابه ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : پارسی کاناداقصرانکاریابی بین المللی جام جمنیلگام مهاجریونیکن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز