تصاویر گوشی پیکسل ۸ پرو گوگل فاش شد

لست سکند

این اولین‌بار نیست که پیش از معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند مورد انتظار، تصاویر آن‌های فاش می‌شود و قطعاً آخرین بار نیز نخواهد بود. فعالان حوزه فناوری همیشه درمورد گوشی‌های تازه برندهای مطرح بازار مشتاق هستند و به امید سورپرایزهای آن‌ها، اخبار را دنبال می‌کنند. در این میان چندی از روزنامه‌نگاران با داشتن منابعی در داخل کارخانه‌ها و یا تیم طراحی محصول آن‌ها، زودتر از باقی مردم این اخبار را دریافت می‌کنند و در اختیار اینترنت می‌گذارند.

به گزارش کاماپرس، به نظر می‌رسد تیم طراحی گوگل باز هم از لبه‌های گرد استفاده خواهد کرد. هر دو گوشی Pixel 7 نسبت به‌ظاهر تیز نسل پیشین خود شاهد بهبود قابل‌توجهی بود، و Pixel 8 Pro به نظر می‌رسد که تنها این گوشه‌های گرد را گردتر کرده است که گسترده‌تر به نظر می‌رسد.

طراحی کلی نیز کم‌وبیش یکسان باقی مانده است. گوگل به رویکرد شیشه دو رنگ در هر دو طرف و یک فریم فلزی که در پشت نیز کشیده شده و نوار افقی دوربین را تشکیل می‌دهد، همچنان پایبند است. تغییر دیگر در مقایسه با طراحی برش دوگانه دوربین‌های پشتی پیکسل ۷ پرو این است که پیکسل ۸ پرو فقط دارای طرح کلی قرصی شکل کشیده‌ای است که هر سه سنسور دوربین را در خود جای می‌دهد.

این لنز سه‌گانه احتمالاً شامل یک دوربین اصلی با وضوح بالا، یک دوربین با زاویه دید فوق‌عریض و یک دوربین زوم تله‌فوتو پریسکوپی است. یک بریدگی گرد دیگر درست زیر فلاش LED وجود دارد، اما مشخص نیست که آن یک دوربین ماکرو، تشخیص عمق، یا نوعی حسگر مادون‌قرمز یا یک حسگر اختصاصی حساس به نور است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

به نظر می‌رسد که این گوشی از نظر ضخامت حاشیه تغییر چندانی نکرده است و دوربین سلفی نیز مانند پیکسل 7 باقی مانده است. بااین‌حال، بزرگ‌ترین تغییر در پنل جلویی این است که صفحه‌نمایش به‌جای اضلاع خمیده‌ای که در پیکسل 7 پرو وجود دارد، صاف به نظر می‌رسد.

اندازه صفحه‌نمایش 6٫52 اینچ گزارش شده است و به‌احتمال زیاد یک پنل OLED با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز یا بالاتر است. ابعاد گوشی 162٫6 در 76٫5 در 8٫7 میلی‌متر است، اما اطلاعات زیادی درمورد گزینه‌های رنگی به‌جز رنگ نشان‌داده‌شده در رندرهای فاش شده نداریم.

یک ارتقا بزرگ برای این گوشی، نسل سوم تراشه Tensor آن خواهد بود که طبق گزارش‌ها با استفاده از فناوری سه نانومتری ساخته شده است و ارتقا قابل‌توجهی را در عملکرد خام و بهره‌وری انرژی به ارمغان می‌آورد. امیدواریم گوگل به سخت‌افزار حرارتی داخل پیکسل 8 پرو نیز توجه کند.

حالا که تصاویری از پیکسل ۸ پرو به بیرون درز کرده است، انتظار می‌رود به‌زودی تصاویر نسخه پایه پیکسل ۸ نیز منتشر شود. این گوشی‌ها تا پیش از پاییز ۲۰۲۳ راهی بازار نخواهند شد؛ اما گوشی پیکسل 7a که نسخه اقتصادی‌تر نسل هفتم پیکسل‌های گوگل است، احتمالاً در همایش Google I/O امسال همراه با خبرهایی از اولین نسل گوشی‌های تاشوی پیکسل گوگل عرضه شود.

انتهای پیام

مرتبط با : گوگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز