رونمایی از گوشی هوشمند جدید وان پلاس

کانسپت جدید شیائومی در کنگره جهانی موبایل

وان پلاس دستگاه مفهومی OnePlus 11 را در کنگره جهانی موبایل (MWC) به نمایش گذاشت که دارای خطوط لوله آبی درخشان در پشت آن است تا مایع خنک‌کننده فناوری خنک‌کننده Active CryoFlux این شرکت را به رخ بکشد.

به گزارش کاماپرس، بااینکه این مدل به‌گونه‌ای طراحی شده است که پرزرق‌وبرق به نظر برسد، اما OnePlus استدلال می‌کند که سیستم خنک‌کننده یک هدف مهم و کاربردی دارد. با سردتر نگه‌داشتن گوشی در زیر فشار، وان‌پلاس ادعا می‌کند که این سیستم می‌تواند عملکرد بهتری در بازی‌ها و سرعت شارژ (کمی) سریع‌تر ارائه دهد؛ همه این‌ها بدون نیاز به‌اندازه، وزن و صدای یک فن در حال چرخش فیزیکی است؛ مانند مدل‌های شرکت‌هایی مانند نوبیا یا لوازم جانبی خنک‌کننده گوشی‌های هوشمند ریزر یا ایسوس.

دو مزیت عملکرد ذکر شده شامل کاهش دمای ۲٫۱ درجه سانتیگراد در حین بازی است که به گفته وان پلاس می‌تواند منجر به افزایش عملکرد بین سه تا چهار فریم در ثانیه شود. یا در عوض، سیستم Active CryoFlux می‌تواند دما را ۱٫۶ درجه سانتیگراد در طول شارژ کاهش دهد و از زمان شارژ آن ۳۰ تا ۴۵ ثانیه می‌کاهد.

متأسفانه، هیچ یک از این مزیت‌های عملکردی در دستگاه‌های مفهومی OnePlus 11 که این شرکت در نمایش MWC خود به نمایش گذاشت، به نمایش گذاشته نشد؛ بنابراین تنها مدرک موجود، ادعای این شرکت است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

OnePlus می‌گوید که یک میکروپمپ سرامیکی پیزوالکتریک صنعتی، مایع را به سراسر خطوط لوله سیستم خنک‌کننده پخش می‌کند و این میکروپمپ کمتر از ۰٫۲ سانتی‌متر مربع فضا را اشغال می‌کند. این گوشی مفهومی در دست ضخیم یا سنگین نیست، اگرچه مشخص نیست که آیا سایر اجزای داخلی کوچک‌تر شده‌اند تا فضا برای عناصر مفهومی ایجاد شود یا دستگاه با همین وزن معرفی و عرضه خواهد شد.

متأسفانه، مشخص نیست که چه زمانی سیستم خنک‌کننده Active CryoFlux به دستگاه‌های دنیای واقعی و بازار برسد. وان‌پلاس پیش‌تر دستگاه‌های مفهومی مشابهی را معرفی کرده بود که از آن‌ها می‌توان به یک گوشی با رنگ پشتی تغییرپذیر و دیگری با دوربین‌های مخفی اشاره کرد؛ اما هنوز شاهد عرضه هیچ‌کدام از این فناوری‌ها در جهان نیستیم.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر، به وب‌سایت رسمی وان‌پلاس مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : وان پلاس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز