بهترین گوشی های بازار با بودجه ۵ تا ۷ میلیون تومان

لست سکند

امروزه با تنوع زیاد گوشی‌های هوشمند، به‌ویژه گوشی‌های میان‌رده، انتخاب گوشی متناسب با نیاز کاربر ممکن است سخت باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوشی‌هایی که در بازه‌های قیمتی کوچک قرار می‌گیرند، در اکثر ویژگی‌ها شبیه هم هستند؛ اما این جزئیات نمایشگر، پردازنده یا طراحی و دوربین است که آن‌ها را متمایز می‌سازد.

به همین بهانه، کاماپرس در ادامه با جستجوی فروشگاه های اینترنتی به معرفی بهترین گوشی‌های بازار با بودجه ۵ تا ۷ میلیون تومان می‌پردازد؛

وان‌پلاس نورد N10 5G

این گوشی که محصول برند چینی وان‌پلاس است، با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایت در زمان نکارش این گزارش قیمتی حدود هفت میلیون تومانی دارد. این گوشی ۱۹۰ گرمی یک نمایشگر ۶٫۴۹ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD دارد. وان‌پلاس از پردازنده آمریکایی اسنپ‌دراگون ۶۹۰ هشت هسته‌ای برای این گوشی استفاده کرده است. چهار دوربین ۶۴، ۸، ۲ و ۵ مگاپیکسلی که به ترتیب عریض، فوق‌عریض، تشخیص عمق و ماکرو هستند در پشت و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی گوشی موجود است. باتری این گوشی نیز ۴۳۰۰ میلی‌آمپری و از نوع لیتیوم‌پلیمر بوده که با شارژر ۳۰ واتی شارژ می‌شود.

راز آسمان پایتخت

شیائومی پوکو M3

این گوشی ۱۹۸ گرمی با ظرفیت ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایت حدود شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و با رم ۸ گیگابایتی حدود هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. نمایشگر IPS LCD این گوشی ۶٫۵۳ اینچی وضوح Full HD به نمایش می‌گذارد. این گوشی نیز از پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۲ کوالکام استفاده کرده که هشت هسته دارد. سه دوربین ۴۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو مسئولیت ثبت لحظات و فیلم‌برداری را بر عهده دارند. یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز با شارژر ۱۸ وات انرژی لازم این گوشی را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی M32

این گوشی با حافظه ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی، حدود هفت میلیون تومان قیمت دارد. ام ۳۲ سامسونگ با نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED فول‌اچ‌دی خود دارای یکی از بهترین نمایشگرهای این بازه قیمتی است که از نرخ به‌روزرسانی تصویر ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی ۱۹۶ گرمی از پردازنده چینی مدیاتک هلیو G80 هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. سامسونگ چهار دوربین ۶۴، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی را برای این گوشی تدارک دیده که در جلو با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی عریض تکمیل می‌شوند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر ۲۵ واتی در نسخه جهانی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر ۱۵ واتی در نسخه بازار هند این گوشی موجود است.

آنر X6

این گوشی از برند چینی Honor است که سابقاً زیرمجموعه شرکت هوآوی بوده است. آنر ۶X با ظرفیت ۱۲۸ گیگ و رم ۴ گیگابایتی در بازار ایران قیمتی حدود پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی دارد. این گوشی ۱۹۴ گرمی از نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ بهره می‌برد. آنر از تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو G25 به‌عنوان پردازنده مرکزی این گوشی استفاده کرده است. این گوشی دارای سه دوربین ۵۰، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز از نوع لیتیوم‌پلیمر بوده و با شارژر ۱۰ واتی شارژ می‌شود.

سامسونگ گلکسی A03s

این گوشی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم قیمت  پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی و نسخه دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم آن قیمتی حدود چهار و ۶۰۰ هزار تومانی دارد. A03s از 4G پشتیبانی می‌کند و نمایشگر ۶٫۵ اینچی این گوشی از نوع PLC IPS LCD و با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. پردازنده مرکزی این گوشی، تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو P35 است. دوربین‌های سه‌گانه این گوشی شامل لنزهای ۲، ۲ و ۵۰ مگاپیکسلی می‌شوند. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی گوشی موجود است. باتری لیتیوم‌پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با شارژر ۱۵ واتی شارژ می‌شود.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : آنرسامسونگشیائومیوان پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز