بهترین گوشی های اقتصادی هوآوی در بازار

لست سکند

برند چینی هوآوی زمانی پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار را تولید می‌کرد؛ اما پس از تحریم‌های تکنولوژی ایالات متحده آمریکا علیه این شرکت و قطع خدمات گوگل روی سیستم‌عامل این گوشی‌ها، فروش آن‌ها به‌شدت کاهش پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هوآوی اخیراً توانسته با معرفی سیستم‌عامل مخصوص خود که هارمونی او اس (Harmony OS) نام دارد، توانسته کمی از بازار پیشین خود را به دست آورد. این سیستم‌عامل که بر پایه اندروید است، قادر به اجرای اکثر برنامه‌ها بدون نیاز به سرویس‌های گوگل است.

در ادامه کاماپرس به معرفی بهترین گوشی‌های اقتصادی هوآوی در بازار ایران می‌پردازد؛

هوآوی Nova 9

این گوشی ۱۷۵ گرمی که از سری گوشی‌های نوا هوآوی محسوب می‌شود، در رنگ‌های آبی و مشکی و حافظه ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی در بازار ایران با قیمتی حدود ۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این گوشی از نمایشگر ۶٫۵۷ اینچی Full HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از HDR10 برخوردار است. هوآوی از ترکیب دوربین چهارگانه ۵۰، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی عریض در جلوی گوشی استفاده کرده است. تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 778G 4G کوالکام در این گوشی تعبیه شده و با یک باتری لیتیوم‌پلیمری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی جفت شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر، شارژ سریع ۶۶ واتی و اندروید ۱۱ بدون سرویس‌های گوگل اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

هوآوی Y9a

این گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ و ۸ گیگابایتی و رنگ‌های خاص نقره‌ای، صورتی و مشکی در بازه قیمتی شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان موجود است. این گوشی دوسیم‌کارته ۱۹۷ گرم وزن داشته و از پردازنده چینی هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو G80 استفاده می‌کند. چهار دوربین ۶۴، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی این گوشی تعبیه شده است. نمایشگر ۶٫۶۳ اینچی این گوشی از نوع LCD IPS بوده و از وضوح Full HD برخوردار است. یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌یونی با شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی نیز در این گوشی استفاده شده است.

هوآوی Nova 9 SE

این گوشی با حافظه ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی، در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید از قیمت هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار موجود است. هوآوی نوا ۹ اس‌ای ۱۹۱ گرمی دارای یک نمایشگر ۶٫۷۸ گرمی و از نوع IPS LCD بوده و نرخ نوسازی آن ۹۰ هرتز است. این گوشی با پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۸۰ از نسل چهارم شبکه تلفن همراه 4G پشتیبانی می‌کند. هوآوی چهار دوربین ۱۰۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عریض برای این گوشی تدارک دیده است. یک باتری لیتیوم‌پلیمری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مسئولیت شارژدهی این گوشی را با شارژ سریع ۶۶ واتی برعهده دارد.

هوآوی Nova Y70

این گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی با قیمتی حدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی موجود است. این گوشی ۱۹۹ گرمی دارای یک نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی TFT LCD است. تراشه Kirin 710a هوآوی در این گوشی استفاده شده است. سه دوربین ۴۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار گرفته است. باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌پلیمری این گوشی با شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی شارژ می‌شود. اندروید ۱۱ این گوشی نیز مانند دیگر گوشی‌های هوآوی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

هوآوی Nova 8i

این گوشی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم در رنگ آبی با قیمت حدود هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی در بازار موجود است. صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی این گوشی از نوع IPS LCD بوده و از وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ پیکسلی برخوردار است. این گوشی ۱۹۰ گرمی از پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۶۲ استفاده می‌کند که با باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌پلیمری و شارژ سریع ۶۶ واتی جفت شده است. چهار دوربین ۶۴، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عریض در پنل جلویی این گوشی قرار گرفته است. این گوشی نیز از 4G پشتیبانی کرده و از اندروید ۱۰ بدون سرویس‌های گوگل استفاده می‌کند.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی هوآوی مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : هوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز