همه چیز درباره نوا 9 اس ای ؛ جدیدترین محصول هوآوی

پیش فروش آخرین گوشی رونمایی شده توسط برند هوآوی برای بازار ایران، یعنی Nova 9 SE به تازگی در ایران آغاز شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هوآوی اخیرا به شکل رسمی از جدیدترین و آخرین گوشی میان رده خود که با امکانات جذاب و کیفیت بالایی روانه بازار شده است، رونمایی کرد. این گوشی در زمان عرضه نزدیک به 300 یورو یعنی حدود 8 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود که با توجه به کیفیت و ویژگی‌های فوق‌العاده آن، قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای به نظر می‌رسد.

بیشتر از بازار موبایل:

آریاک سفر

نگاهی نزدیک‌تر به آخرین گوشی هوآوی

گوشی Nova 9 SE، با نمایشگر ایپس ال سی دی در ابعاد 6.78 اینچ و نرخ به روزسانی 90 هرتز در کنار رزولوشن 2388 در 1080 مگاپیکسل تولید و روانه بازار شده است؛ از ویژگی‌های ممتاز این گوشی می‌توان به بهره‌مندی آن از پردازنده اسنپدراگون 680 اشاره کرد. این گوشی همچنین از حافظه داخلی 128 و رم 8 گیگابایتی برخوردار بوده و از اندروید 11 و سیستم عامل EMUI 12 نیز پشتیبانی می‌کند.

مهم‌ترین و جذاب‌ترین نکته این گوشی، تجهیز آن به دوربین اصلی چهار ماژولی با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است که آن را به گزینه بسیار مناسبی برای عکاسی حرفه‌ای تبدیل می‌کند؛ ضمن این‌که دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسل است که برای یک گوشی میان رده و با این قیمت، ویژگی خیلی خوبی محسوب می‌شود.

نوا 9 اس ای همچنین به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 66 وات مجهز شده است که تنها در 20 دقیقه، تا 75 درصد شارژ می‌شود.

طراحی نوا 9 اس ای

هواوی آخرین میان رده خود را با یک طراحی زیبا و متفاوت عرضه کرده است؛ نوا 9 اس ای دارای یک نمایشگر تخت با حاشیه بسیار کم در اطراف آن است. این گوشی دارای سه رنگ مشکی، سفید و آبی است که رنگ‌های سفید صدفی و آبی آن در قسمت پشتی با افکت نورپردازی بسیار زیبایی تزیین شده‌‌اند.

به طور کلی به نظر می‌رسد در این رده قیمتی، نوا 9 اس ای به عنوان گزینه‌ای که دارای قیمتی پایین‌تر از نوا 9 است، انتخاب بسیار مناسبی برای کاربری روزمره و به ویژه برای کسانی که است که به دنبال عکاسی با گوشی هوشمند خود هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوآوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز