پر فروش ترین گوشی های سامسونگ بازار

سامسونگ با تعداد دستگاه‌هایی که در بازار عرضه کرده، توانسته است لقب برترین گوشی‌ساز دنیا را از آن خود کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به آنکه اپل در فصل اول 2022 نسبت به همان زمان در 2021 دستگاه تولید کرده ولی همچنان سامسونگ از اپل پیشی گرفته و لقب اول را به خود اختصاص داده است. به همین خاطر در این مطلب پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در ایران معرفی و بررسی شوند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی آ 12

قیمت: 3.8 تا 4 میلیون و 199 هزارتومان

این محصول 205 گرمی مناسب برای عکاسی عرضه شده که قاب پشتی و فریم آن از پلاستیک ساخته شده است. از ویژگی‌ این محصول می‌توان به سیستم اثرانگشت اشاره کرد. پردازنده این محصول 64 بیتی است و چهار دوربین ا رزولوشن 48، 5،2 و 2 درقاب پشتی خود جای داده است. رزولوشن فیلمبرداری این گوشی موبایل 1920 در 1080 است و سرعت آن 30 فریم بر ثانیه‌ اس همچنین دوربین سلفی این محصول مجهز به رزولوشن 8 مگاپیکسلی است. از حس‌گرهای آن می‌توان به اثرانگشت لبه و شتاب سنج اشاره کرد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوهای امروز:

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی ام 12

قیمت: 3 میلیون و 719 هزارتومان

قاب جلویی این محصول از شیشه و قاب پشتی آن پلاستیکی است. از ویژگی‌های خاص این محصول می‌توان به بدنه مقاوم، فبلت، مجهز به اثرانگشت و مناسب عکاسی بودن اشاره کرد. اندازه صفحه نمایش این گوشی موبایل 6.5 اینچ است و 4 دوربین در پشت گوشی با رزولوشن‌های 48، 5، 2 و 2 مگاپیکسل دارد. فیلمبرداری این محصول 1920در 1080 که سرعت آن 30 فریم بر ثانیه است. دوربین سلفی این محصول همچنین 8 مگاپیکسل رزولوشن دارد و این گوشی به باتری لیتیوم یون با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعت با توان 15 وات تجهیز شده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل آ 53

قیمت: 11 میلیون و 399 هزارتومان

از ویژگی‌های خاص این گوشی موبایل می‌توان اثرانگشت، مناسب برای بازی و مناسب برای عکاسی بودن را نام برد. نوع پردازنده آن 64 بیتی و نرخ به روز رسانی آن 120 هرتز است. این گوشی موبایل سامسونگ به 4 لنز دوربین در قاب پشتی مجهز شده که هر کدام رزولوشنی برابر با 64، 12، 5 و 5  و فیلمبرداری آن نیز رزولوشنی حدود 3840 در 2160 دارد. 32 مگاپیکسل نیز رزولوشن دوربین سلفی این موبایل است. آ 53 به اندروید 12 تجهیز شده و باتری آن لیتیوم پلیمر باظرفیت 5 میلی آمپر ساعت است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل آ 32

قیمت: 6 میلیون و 259 هزارتومان

ساختار بدنه این محصول از پلاستیک و شیشه همچنین قاب پشتی آن از پلاستیک ساخته شده است. این محصول مناسب عکاسی طراحی شده و به اثرانگشت مجهز شده است. اندازه صفحه نمایش این محصول 6.4اینچ و تراکم پیکسلی آ 411 پیکسل بر اینچ است. این گوشی موبایل به 4 دوربین در قاب پشتی مجهز شده و دوربین سلفی 20 رزولوشن است. از دیگر امکانات آن می‌توان به اثرانگشت زیرصفحه نمایش، تشخیص آهنر، ژیروسکوب، شتاب‌سنج، قطب‌نما و مجاورت اشاره کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل آ 22

قیمت: 4 میلیون و 820 هزارتومان

این محصول مناسب عکاسی طراحی شده و قاب پشتی و فریم آن پلاستیکی است. پردازنده این محصول 64 بیتی و اندازه صفحه آن 6.4 اینچ است. دوربین‌های پشتی این محصول 4 عدد هستند که هر کدام 48، 8،2 و 2 رزولوشن دارند. دوربین سلفی این محصول نیز دارای 13 رزولوشن همچنین دارای لنز عریض است. همچنین سیستم عامل این محصول اندروید 11 است .

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ03

قیمت: 2 میلیون و 359 هزارتومان

قاب پشتی و فریم این محصول از پلاستیک و در 15 نوامبر 2021معرفی شده است. اندازه صفحه نمایش این محصول 6.5 اینچ و تراکم پیکسلی آن 270 پیکسل بر اینچ است. دوربین پشتی این محصول یک دوربین 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است.  باتری این محصول لیتیوم یون با ظرفیت 5هزار میلی‌آمپر ساعت است که از حس‌گرهای آن می‌توان شتاب سنج و مجاورت را نام برد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی آ 13

قیمت: 4 میلیون و 300 هزارتومان

این محصول وزنی برابر با 195 گرم دارد و قاب جلو آن از شیشه و فریم و قاب پشتی آن پلاستیکی است. از ویژگی‌های خصا این محصول می‎توان فبلت، حس‌گر اثرانگشت، مناسب عکاسی و مناسب عکاسی سلفی بودن را نام برد. این محصول دو سیم‌کارت می‌خورد که شیار مجزا برای کارت حافظه دارد. اندازه صفحه نمایش این گوشی موبایل 6.6 اینچ است و تراکم پیکسلی برابر با 400 دارد. این محصول دارای اثر انگشت روی لبه، شتاب‌سنج و قط‌ب‌نما است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل آ 22 5 جی

قیمت: 5 میلیون و 490 هزارتومان

از قابلیت‌های این محصول می‌توان به بدنه مقاوم، مناسب بازی، اثرانگشت و مناسب عکاسی بودن اشاره کرد. این محصول دو سیم‌کارته است  که شیاری مجزا برای کارت حافظه دارد. سیستم عامل این گوشی موبایل اندروید 11 است و از حس‌گرهای آن می‎توان اثرانگشت روی لبه، ژیروسکوب، شتاب‌سنج، قطب‌نما و مجاورت را نام برد. دوربین سلفی این محصول 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن 48، 5 و 2 مگاپیکسلی است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل آ 52

قیمت: 7 میلیون و 719 هزارتومان

ساختار بدنه این محصول از پلاستیک و شیشه  و قاب پشتی آن از پلاستیک ساخته شده است. این محصول دارای مقاومت در برابر غبار و آب است و تا عمق یک متر و تا 30 دقیقه  دوام دارد. این محصول به حسگر اثرانگشت تجهیز شده همچنین برای عکاسی سلفی و عکاسی عادی مناسب است. چهار سنسور دوربین در قاب پشتی این محصول با رزولوشن‌های 64، 12، 5 و 5 همچنین سنسور 32 مگاپیکسلی در جلو دوربین قرار دارد. باتری این گوشی موبایل لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت است و قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات را دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل آ 02

قیمت: 2 میلیون و 949 هزارتومان

این محصول بدن مقاومی دارد که یکی از مزایای آن نیز به حساب می‌آید. قاب جلو این محصول از شیشه و فریم و قاب پشتی آن پلاستیکی است. اندازه صفحه نمایش این گوشی موبایل 6.5 اینچ و تراکم پیکسل آن 270 بر اینچ است.  این محصول دو دوربین در قاب پشتی با رزولوشن‌های 13 و 2 مگاپیکسل دارد و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. نسخه سیستم عامل این محصول اندروید 10 و باتری آن از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعت است.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “پر فروش ترین گوشی های سامسونگ بازار

  1. مجید گفته:

    A52s از لحاظ چیپست و سرعت، برتری خودش رو هم بر A52و هم a53ثابت کرد. فقط آ53 یه ورژن بیشتر اندروید دریافت می کنه و باتری 5هزار داره. اما با این قیمت، واقعا خرید آ52اس بهتره

  2. مرتضی گفته:

    من a12 دارم گوشی خوبی هست فقط یه خورده وزنش زیاده و داخل منوی کشویی گزینه smart view نداره ،در صورتی که نسخه های پایین تر این ویژگی رو دارن .

  3. آرتین گفته:

    M12 خریدم…خیلی عالیه ..حتی از a12 هم بهتر و دارای امتیازات بیشتری هست…مخصوصا مدل ویتنام که از مدل هندی بهتره…عالیه

  4. afshin گفته:

    من a21s دارم با کلی شیائومنی عوض نمیکنم خدایش سامسونگ همیشه در اوج بهترین بوده هست و خواهد. بود هرگز از چشم نخاهد افتاد💪

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز