با 25 تا 35 میلیون تومان چه موبایلی بخریم؟ اپل یا سامسونگ؟

لست سکند

خرید گوشی موبایل به عنوان یکی از لوازم جدایی‌ناپذیر زندگی انسان امروز، همواره به عنوان یکی از خریدهای با اهمیت و ریسکی به حساب می‌آید که باید با دقت لازم صورت گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دو برند اپل و سامسونگ، دوبرند محبوب و معروف در زمینه تولید موبایل هستند که در بازار به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. هر یک از مدل‌های این دو برند دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و درخرید آن‌ها باید به بودجه و نوع نیاز توجه کرد.

کاماپرس در ادامه به معرفی گوشی‌های 25 تا 35 میلیون تومانی این دو برند می‌پردازد؛

در همین زمینه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سامسونگ مدل گلکسی نوت 20 اولترا

قیمت: 25 میلیون تومان

این مدل از جدیدترین نسخه‌های سری نوت سامسونگ است که دارای طراحی بسیار زیبایی است و قاب جلو و قاب پشتی آن از جنس شیشه بوده و در برابر گرد و غبار و خط و خش مقاوم است.  این گوشی به حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت رم مجهز بوده و در بخش صفحه نمایش نیز، از یک صفحه نمایش6.9 اینچی با نرخ به روزرسانی 120 هرتز برخوردار است.

این نسخه پرچمدار سامسونگ دارای سه ماژول دوربین در پشت با دقت‌های108، 12 و 12 مگاپیکسل بوده و برای عکاسی گزینه بسیار مناسبی است، ضمن این‌که دوربین سلفی آن نیز از دقت 10 مگاپیکسلی برخوردار است. در بخش باتری نیز، از باتری4500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 25 وات بهره می‌برد.

سامسونگ مدل گلکسی اس 21 پلاس

قیمت: 25 میلیون و 990 هزارتومان

این نسخه پرچمدار سری اس سامسونگ به نسبت نسخه اس 22 آن، دارای حافظه ذخیره‌سازی بیشتر، یعنی تاحدود 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم است. در بخش دوربین نسبت به سری اس 21 کمی بهتر عمل کرده و دارای سه ماژول دوربین با دقت‌های 64، 12 و 12 مگاپیکسل است و به مانند دو گوشی قبلی دوربین سلفی آن 19مگاپیکسل است.

از نظر باتری نیز به مانند نسخه نوت 20 اولترا، از باتری با ظرفیت 4800 میلی آمپر در ساعت و قابلیت شارژ سریع 25 وات برخوردار است.

سامسونگ مدل گلکسی اس 22 پلاس

قیمت: 29 میلیون تومان

یکی دیگر از پرچمداران برند سامسونگ اس 22 پلاس از سری اس است. این گوشی نسبت به نوت 20 از فضای ذخیره سازی کمتری، یعنی 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم است. ضمن این‌که صفحه نمایش آن نیز دارای ابعاد 6.6 اینچ بوده ونرخ به روزرسانی آن نیز 120 هرتز است.  در بخش دوربین به نسبت نوت 20اولترا تاحدی ضعیف‌تر بوده و دارای سه ماژول دوربین با دقت‌های 50، 12 و 12 است. دوربین سلفی آن نیز به مانند نوت، 10 مگاپیکسل است.

در بخش باتری، به نسبت نوت، تاحد زیادی بهتر عمل کرده و از یک باتری لیتیوم یونی 4500 میلی آمپری بهره می‌برد که قابلیت شارژ سریع تا 45 وات را دارد.

اپل آیفون 13 مینی

قیمت: 30 میلیون و 500 هزارتومان

آیفون 13 مینی یکی از پرچمداران جدید اپل است که با 2 ماژول دوربین 12 مگاپیکسلی و یک حسگر سلفی 12 مگاپیکسلی روانه بازار شده و از این نظر تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد. اپل رد ساختار بدنه آیفون 13 مینی از شیشه و آلومینیوم استفاده کرده که در برابر خط و خش و گرد و غبار مقاوم است. این گوشی دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم بوده و ضفحه نمایش آن نیز حدود 5.5 اینچ است. باتری ایفون 13مینی نیز، از نوع لیتیوم پلمیری با توان شارژ سریع 20 وات بوده و قابلیت پخش مالتی مدیا تا 55 ساعت و پخش موسیقی تا 30 دقیقه با شارژ 100 درصد را دارد.

اپل آیفون 13 مدل A2634

قیمت: 30 میلیون و 800 هزارتومان

ساختار بدنه در این گوشی نیز از جنس فلز و شیشه و مقاوم در برابر خط و خش و گرد و غبار است. حافظه داخلی این نسخه از اپل، به نسبت مدل قبلی تاحدی کمتر بوده و از حافظه داخلی 256 گیگابایتی در کنار 4 گیگابایت رم بهره می‌برد. در بخش دوربین دارای دو ماژول دوربین در پشت با دقت‌های 12 مگاپیسکسل و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است.

باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 25 وات بوده و با شارژ 100 دردصد تا 17 ساعت قابلیت پخش مداوم مالتی مدیا را دارد.

اپل آیفون 12 پرو

قیمت: 33 میلیون تومان

این نسخه از برند محبوب اپل، دارای ساختاری از جنس فلز و شیشه بوده که در برابر هرگونه خط و خش و گرد و غبار مقاوم است. برند اپل این گوشی را با فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم تولید و روانه بازار کرده که از این نظر گزینه مناسب‌تری نسبت به مدل‌های سامسونگ است. این گوشی برای عکاسی مناسب بوده و دارای 4 ماژول دوربین در پشت و دو دوربین سلفی است. در بخش باتری به نظر می‌رسد، گوشی‌های سامسونگ تاحدی بهتر عمل کرده باشند، این گوشی دارای باتری 2815 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 18 وات است.

بالاخره اپل بخریم یا سامسونگ؟

نیازی به گفتن نیست که آیفون و اپل هر دو از برندهای باکیفیت و شناخته‌ای شده محسوب می‌شوند که در این رده قیمتی گوشی‌های هوشمند بسیار خوبی را به بازار عرضه کرده‌اند؛ انتخاب و خرید یکی از این مدل‌ها تا حد زیادی چالشی به نظر می‌رسد و نیاز به مقایسه ویژگی‌های هر یک از این مدل‌ها با یکدیگر، در کنار بررسی نوع کاربری گوشی موبایل و نیاز کاربر و همچنین توجه به بودجه شخصی خواهد داشت.

مرتبط با : اپلسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز