معرفی ارزان ترین گوشی های 5 جی بازار

لست سکند

فناوری شبکه نسل پنجم ارتباطات سیار سلولی یا همان 5 جی معروف به افراد، امکان تجربه سرعت فوق العاده بالایی را در گشت و گذارهای اینترنتی می‌دهد. با اینکه دکل‌های 5 جی در کشور ما بسیار محدود هستند و این پروسه حداقل 4 تا 5 سال زمان می‌برد تا به طور کامل فراگیر شود، این روزها گوشی هایی که از شبکه ارتباطی فایو جی پشتیبانی می‌کنند نیز، طرفدارانی پیدا کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر گوشی‌های 4 جی در بازار بسیار متقاضی دارد ولی تکنولوژی 5 جی نیز برخی را به سمت خرید این نوع محصولات می‌کشاند. با توجه به آنکه تکنولوژی 5جی در کشور اشباع شده نیست و شاید تفاوتی میان 4 جی و 5 جی به آن صورت احساس نشود، آیا خرید گوشی‌های 5 جی لزومی دارد؟

در همین زمینه بخوانید:

استریمرها و گیمرهای حرفه‌ای کسانی هستند که به تکنولوژی 5 جی بیشتر نیاز دارند؛ چراکه تبادل ارتباط و اطلاعات در شبکه فایو جی دچار مشکل نخواهند شد و کیفیتی به مراتب بالاتر از 4 جی دارند. در ادامه مطلب سعی شده ارزان ترین گوشی‌ها از برندهای مختلف با تکنولوژی 5 جی معرفی و بررسی شوند.

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل 5 جی شیائومی مدل ردمی نوت 10

قیمت: 4 میلیون و 449 هزار تومان

این محصول ارزان ترین گوشی موبایلی است که با تکنولوژی 5 جی در بازار عرضه شده که قاب پشتی و فریم آن از جنس پلاستیک و قاب جلویی آن از شیشه تشکیل شده است. اگر موبایلی می‌خواهید تهیه کنید که برای بازی و عکاسی مناسب باشد این محصول مناسبتان است.

این مدل شیائومی دارای سه دوربین 48، 2 و 2 مگاپیکسل در قاب پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب جلویی است. همچنین این گوشی موبایل توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز نیز دارد. این محصول قابلیت شارژ سریع باتری با توان 18 وات دارد و جنس باتری آن از لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5هزار میلی‌آمپر ساعت است.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو ام 3 پرو 5 جی

قیمت: 4 میلیون و 829 هزار تومان

دومین محصول 5جی ارزانی که بخواهید سمت آن بروید این مدل شیائومی است. این گوشی موبایل 190 گرمی قاب جلو شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس و قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد. این محصول برای عکاسی، عکاسی سلفی و مناسب بازی در بازار ارائه شده است که بدنه مقاومی نیز دارد.

قاب پشتی این موبایل 3 ماژول دوربین در خود قرار داده که به ترتیب 48، 2 و 2 مگاپیکسلی هستند و ددوربین سلفی در قاب جلویی عکس‌هایی باکیفیت 8 مگاپیکسل ثبت می‌کنند. باتری که برای این محصول به کار رفته لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعت است که قابلیت شارژ سریع با قدرت 18 وات دارد.

گوشی موبایل فایو جی سامسونگ مدل گلکسی آ 22

قیمت: 4 میلیون و 839 هزار تومان

اگر از علاقمندان به محصولات سامسونگ هستید و می‌خواهید تکنولوژی 5جی داشته باشید این گوشی موبایل مناسبتان است که ساختار بدنه آن از پلاستیک ساخته شده و وزنی برابر با 203 گرم دارد. این محصول در قاب پشتی  سه ماژول دوربین عکاسی دارد که رزولوشن‌های آن‌ها 48، 5 و 2 مگاپیکسل است. همچنین دوربین سلفی این گوشی موبایل لنز عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل دارد.

جنس باتری این محصول لیتیوم پلمیری است که ظرفیتی برابر با 5هزار میلی‌آمپرساعت دارد همچنین به قابلیت شارژسریع با توان 15 وات نیز تجهیز شده است. اثر انگشت این محصول بر روی لبه گوشی موبایل قرار گرفته که به راحتی می‌توانید قفل گوشی را باز کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو ام 4 فایو جی

قیمت: 5 میلیون و 199 هزار تومان

دیگر محصول ارزان 5 جی نیز از برند شیائومی است که 195 گرم وزن دارد. قاب جلویی این محصول شیائومی از جنس شیشه همچنین فریمی از نوع پلاستیک دارد که بدنه را نسبتا مقاوم کرده است. این مدل از شیائومی مناسب بازی و عکاسی ارائه شده که دوربین‌های پشتی آن 50 و 8 مگاپیکسل و سلفی آن با لنز عریض 16 مگاپیکسلی عکاسی می‌کنند.

یکی از قابلیت‌های خوب این محصول این است که در 59 دقیقه 100 درصد شارژ می‌شود و از شارژر 33 واتی نیز پشتیبانی کرده. همچنین این محصول باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعت دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل ام 32 فایو جی

قیمت: 6 میلیون و 525 هزار تومان

آخرین محصول در این دسته‌بندی نیز از برند سامسونگ است که با قابلیت 5جی ارائه می‌‎شود و وزنی معادل 205 گرم دارد. این محصول سامسونگ مناسب عکاسی و بازی در بازار موبایل ارائه شده و علاقمندان به این دو نوع فعالیت می‌توانند از این محصول استفاده کنند. این محصول دارای 4 ماژول در پشت قاب گوشی است که 48، 8، 5 و 2 مگاپیکسل هستند.

همچنین با دوربین سلفی این محصول می‌توان با کیفیت 13 مگاپیکسل عکاسی کرد. در قسمت باتری از لیتیوم یون با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر استفاد شده که قابلیت شارژ سریع با توان 15 وات دارد.

مرتبط با : سامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز