گلکسی اس 22 اولترا ؛ پرچمدار جدید گوشی های سامسونگ

سامسونگ بعد از گذشت یک سال و نیم، بالاخره نسل بعدی گلکسی اس22 اولترا را معرفی و به بازار عرضه کرد. این مدل گلکسی ترکیبی از دو نوع اس و نوت است که قابلیت‌‌های مختلف هر دو مدل را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزان‌ترین مدل این گوشی با قیمت هزار و 200 دلار در بازار عرضه شد. البته قیمت این مدل تا زمانی که به ایران برسد، به دلیل عوارض گمرکی و مواردی از این قبیل، رشد بیشتری دارد. خریداران این مدل معتقدند که گلکسی اس22 اولترا در مقایسه با دیگر مدل‌های سامسونگ از لحاظ کیفیت ساخت، طراحی و زیبایی، راحتی استفاده و ارزش خرید، جایگاه خوبی دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به نظر اغلب مشتریان، گوشی سامسونگ مدل اس22 اولترا، در این گزارش برخی ویژگی‌های مهم این مدل مورد بررسی قرار گرفته تا اطلاعات لازم به خوانندگان ارائه شود؛

امنیت بیشتر و اتصال آسان با گلکسی اس22 اولترا

طبق ادعای سامسونگ، گوشی جدید اس22 اولترا دارای بالاترین سطح امنیت و حفظ اطلاعات است. پلتفرم امنیتی سامسونگ، کانوکس، باعث شده تا این مدل گوشی به کمک چندین لایه محافظتی در بالاترین سطح امنیت قرار بگیرد. همین پلتفرم به مقابله با بدافزارها هم می‌پردازد. این پلتفرم بخشی دارد که در آن رمزهای عبور و داده‌های شخصی کاربران را در یک بخش جداگانه محافظت می‌کند.

امکان اتصال راحت گلکسی اس22 اولترا به مانیتور یا تلویزیون هوشمند وجود دارد. دارندگان این گوشی می‌توانند دسک را به شکل بی‌سیم به نمایشگرهایی که از استاندارد میراکاست پشتیبانی می‌کند، مثل مانیتورهای سری اسمارت، متصل کنند. اگر نمایشگر به چنین استانداردی مجهز نباشد، باید گوشی از طریق کابل اچ دی ام آی به یو اس بی سی و بعد به مانیتور وصل شود.

شارژر سریع و دوربین قوی

مدل جدید گوشی سامسونگ مجهز به شارژر فوق سریع است و در صورتی که شارژ گوشی کم باشد با این قابلیت امکان حفظ باتری وجود دارد. ضمنا این مدل گوشی با هر ترکیبی اعم از واچ4، تب اس8، گلکسی بوک پرو پی سی و … همگام می‌شود و امکان انجام هر فعالیتی از این طریق وجود دارد.

این گوشی دوربین چند لنزی دارد که وضوح عکس‌های آن به 108 مگاپیکسل می‌رسد و کیفیت ویدیوئی ضبط شده با این گوشی هم 8کا است. دوربین این گ.شی حداقل لرزش را دارد و قابلیت زوم آن، عکاس یا فیلمبردار را 100 برابر به نقطه مورد نظر نزدیک می‌کند.

دارندگان مدل جدید اس22 اولترا این امکان را دارند تا رم گوشی خود را ارتقا دهند. حافظه این مدل گوشی سامسونگ تا یک ترابایت افزایش پیدا می‌کند. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به خالی کردن مداوم حافظه گوشی برای انجام کارهای روزمره نیست.

پردازنده قوی و فناوری اس پن

این مدل گوشی دارای پردازنده قوی 4 نانومتری بوده و نرخ تازه سازی 120 هرتزی، روشنایی هزار و 750 نیت و وضوح تصاویر دبلیو کیو اچ دی مثبت را برای دارندگان فراهم کرده است. این مدل دارای نسبت کنتراست خوبی است و قابلیت مدیریت هوشمند نور آبی را هم دارد.

اس22 اولترا یک ترکیبی از ابزارهای ابری گوگول و مایکروسافت است که برای هر کسب و کاری مناسب محسوب می‌شود. ضمنا همین گوشی مجهز به فناوری اس پن است. این ابزار علاوه بر اینکه ابزاری برای نوشتن محسوب می‌شود، می‌تواند برای کنترل از راه دور پیشبرد اسلایدها، گرفتن عکس‌ها و بررسی رسانه‌ها هم مفید باشد.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز