ارزان ترین گوشی های هوآوی بازار

لست سکند

با آنکه تحریم‌های زیادی علیه هوآوی انجام شده و واردات این برند با مشکلاتی مواجه است، اما همچنان طرفداران زیادی در بازار موبایل دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هوآوی قبل از تحریم‌هایی که صورت گرفت یکی از پرطرفدارترین برندها به حساب می‌آمد. البته با وجود تحریم‌ها نیز باز علاقمندانی دارد و بسیاری برای خرید گوشی سمت این برند خواهند رفت. این محصول تنوع قیمتی بالایی دارد و گوشی‌های اقتصادی آن نیز میان‌رده‌های خوبی هستند که برای خرید گوشی اقتصادی می‌تواند یکی از انتخاب‌ها باشد. در ادامه متن سه مدل از اقتصادی‌ترین گوشی‌های هوآوی معرفی و بررسی خواهد شد.

در همین زمینه بخوانید:

گوشی موبایل هوآوی مدل وای 5 پی

قیمت: 2 میلیون و 260 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

این محصول با قیمت نسبتا مناسبی مشخصات قابل قبولی را برای کاربران ارائه می‌دهد و وزن این گوشی با 144 گرم بسیار سبک است به طوری که اگر برای طولانی مدت نیاز به در دست گرفتن گوشی داشته باشید اصلا اذیت نخواهید شد. این محصول پردازنده 64 بیت دارد و اندازه صفحه نمایش آن 5 تا 5.5 اینچ است که برای مشاهده تصاویر، فیلم و… نسبتا خوب است.در پشت این گوشی موبایل دوربینی با رزولوشن 8 مگاپیکسل قرار دارد و در جلو این دستگاه 5مگاپیکسل دوربین قرار گرفته  که برای عکاسی‌های روزمره و معمولی مناسب است.

گوشی موبایل هوآوی مدل وای 6 پی

قیمت: 3 میلیون و 399 هزار تومان

این دستگاه موبایل بدنه مقاومی دارد و همین امر سبب شده 185 گرم وزن داشته باشد که شاید در دست گرفتن آن برای طولانی مدت کمی خسته کننده شود. ساختار بدنه این محصول از شیشه و پلاستیک ساخته شده و از قابلیت‌هایی که شرکت هواوی برای این گوشی موبایل تجهیز کرده می‌توان به مناسب بودن برای بازی و حسگر اثرانگشت اشاره کرد. دوربین این مدل هوآوی دارای سه حسگر دوربین 13 مگاپیکسل، 5مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن حسگر عریضی دارد و با رزولشون 8 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

گوشی موبایل هوآوی مدل نوآ وای 60

قیمت: 4 میلیون و 429 هزار تومان

این گوشی موبایل هوآوی 185 گرم وزن دارد و به پردازنده 64 بیتی با فرکانس پردازنده مرکزی 2.3-1.8 گیگاهرتز تجهیز شده است. بازه صفحه نمایش این محصول اینچ است که همین امر سبب شده تا برای تماشای فیلم، عکس و… مناسب باشد. این محصول سه ماژول دوربین 13، 5 و 2 مگاپیکسل در قاب پشتی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در قاب جلویی دارد. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به حسگر اثرانگشت و حسگر مجاورت اشاره کرد. باتری این محصول نیز 5 هزار میلی‌آمپرساعت است.

مرتبط با : هوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز