خرید گوشی سامسونگ با بودجه ۵ میلیون تومان

لست سکند

گوشی های اقتصادی سامسونگ همواره با برخورداری از امکانات قابل قبول در کنار قیمت بسیار مناسب آن‌ها، مورد توجه بوده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این سری از گوشی‌های اقتصادی که بیشتر به درد کارهای روزمره سبک مانند فعالیت‌های دانش‌آموزی می‌خورند، به دلیل قیمت پایین خود از پرفروش‌ترین گوشی‌های همراه هوشمند هستند. سامسونگ به‌عنوان یکی از برندهای مطرح این بازار نیز توانسته با افزودن حداکثر امکانات به این گوشی‌های خوش‌قیمت، توجه خریداران را به این سری از گوشی‌ها جلب کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی گوشی‌های اقتصادی سامسونگ با بودجه ۵ میلیون تومان می‌پردازد؛

سامسونگ گلکسی A03

این  گوشی در لحظه تهیه این گزارش با حافظه ۳۲ و رم ۳ گیگابایتی حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، با حافظه ۶۴ و رم ۴ گیگابایتی حدوداً پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم حدود شش میلیون تومان قیمت دارد. A03 از دو سیم‌کارت 4G و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بوده و نمایشگر ۶٫۵ اینچی آن از نوع PLS TFT LCD است. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی A03 با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ می‌تواند ساعت‌ها آن را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند. در پشت این گوشی دو دوربین ۴۸ و ۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی A03s

این گوشی دو سیم‌کارته نیز با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم قیمت  پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی و نسخه دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم آن قیمتی حدود چهار و نیم میلیون تومانی دارد. A03s از 4G پشتیبانی می‌کند و نمایشگر ۶٫۵ اینچی این گوشی از نوع PLC LCD است. پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای چینی Mediatek این گوشی می‌تواند به‌خوبی از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های سه‌گانه این گوشی شامل لنزهای ۲، ۲ و ۵۰ مگاپیکسلی می‌شوند. باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز تمام نشود.

سامسونگ گلکسی A04

گوشی گلکسی A04 با ظرفیت حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایتی حدود چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و با ظرفیت ۶۴ و رم ۴ گیگابایتی قیمت پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی دارد. این گوشی از دو سیم‌کارت 4G و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. A03 دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای Unisoc بوده و نمایشگر ۶٫۵ اینچی آن از نوع PLS LCD است. باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ می‌تواند ساعت‌ها آن را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند. این گوشی دارای ۲ ماژول دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد.

سامسونگ گلکسی A04s

این گوشی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایتی با قیمت حدود پنج میلیون تومان به فروش می‌رسد. گوشی گلکسی A04s که در شهریور ۱۴۰۱ معرفی شده، دو سیم‌کارته است و از 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۶٫۵ اینچی این گوشی نیز از نوع PLC LCD بوده و با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۵۰ خود می‌تواند از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های سه‌گانه این گوشی شامل لنزهای ۲، ۲ و ۵۰ مگاپیکسلی می‌شوند. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی این گوشی درنظر گرفته شده است. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز تمام نشود.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز