بهترین عطرهای مردانه برای مهمانی های شبانه

لست سکند

عطرهایی که پخش بو و ماندگاری بالایی دارند و توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند، برای مهمانی‌های شبانه مناسب هستند. با این حال باید باز یا بسته بودن فضا مهمانی و فصل را در در انتخاب عطر مورد نظر قرار داد. عطرهای مناسب مهمانی‌های زمستانی معمولا رایحه شیرین دارند و عطرهای مهمانی‌های تابستانی رایحه خنک دارند. بسیاری از افراد در انتخاب عطر مورد نظر حساسیت زیادی دارند و فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن قابلیت بررسی ویژگی‌ عطرها و مقایسه آن‌ها به کاربران کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج عطر مردانه برای درخشیدن در مهمانی‌های شبانه می‌پردازد:

هاوس آف سیلیج دیگنیفاید

عطر هاوس آف سلیج دیگنیفاید در سال 2015 را رایحه‌ای گرم و تلخ وارد بازار شد. این عطر قابلیت پخش بو و ماندگاری خوبی دارد و برای فصول بهار، پاییز و زمستان قابل استفاده است. این عطر ترکیبی ار رایحه چوبی و عود دارد و توجه همه را به خود جلب می‌کند. نت‌های ابتدایی این عطر شروع تلخ و گرم و دودی از گیاه خس خس و عود دارد که با حس ملایمی از شیرینی زعفران و کهربا ترکیب می‌شود. بعد از گذشت مدت زمانی رایحه خس خس قوی‌تر شده و با رایحه میخک ترکیب می‌شود. این عطر رایحه بی‌نظیری دارد و به قیمت 12 میلیون و تومان به فروش می‌رسد.

آزارو وانتد

این عطر در سال 2016 با رایحه چوبی ادویه‌ای و لیمویی وارد بازار شد. این عطر خوشبو و متعادل احساس قدرت و کاریزماتیکی را منتقل می‌کند. نت‌های ابندایی این عطر با رایحه لیمو ترش و زنجبیل آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه هل و دانه سرو کوهی جایگزین می‌شوند. در آخر نت‌های میانی با رایحه دانه تونکا و خس خس ماندگار می‌شوند. این عطر در شیشه‌ای با طراحی هفت تیر تولید می‌شود و به قیمت دو میبیون و 360 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عطر جگوار کلاسیک بلک

این عطر خنک در سال 2009 وارد بازار شد و در گروه بویایی شرقی فوژه دسته‌بندی می‌شود. رایحه خنک و تلخ و پخش بو بالا این عطر را به انتخاب مناسبی برای مهمانی‌ها تبدیل می‌کند. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه نارنگی ماندارین، پرتقال و سیب آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه مشک، آب دریا، شمعدانی، هل و چای پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های میانی با رایحه دامه تونکا، مشک، خزه درخت بلوط، خس خس، سدر و چوب صندل سفید ماندگار می‌شوند. این عطر کنجکاوی اطرافیان در مهمانی را بر می‌انگیزد و به قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

پرفیوم تق دی هرمس

این ادوپرفیوم رایحه‌ای استثنایی و خاص دارد و می‌تواند سلیقه بسیاری از افراد سخت‌پسند را راضی کند. این عطر برند هرمس در سال 2008 برای اولین بار وارد بازار شد و در گروه بویایی چوبی چاپیر دسته‌بندی می‌شود. این عطر با نت‌های ابتدایی پرتقال و گریپ فروت آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه سنگ آتشزنه پدیدار می‌شود و بعد از مدتی نت‌های پایانی با رایحه لوبان، خزه درخت بلوط و روایح چوبی ماندگار می‌شوند. این عطر طبع معتدلی دارد و در تمام فصول سال قابل استفاده است. این محصول به قیمت چهار میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادوتویلت پرادا لهوم

ادوتویلت پرادا لهم در سال 2016 وارد بازار شد که رایحه‌ای مدرن از ترکیب عنبر و زنبق دارد. این عطر ایتالیایی معتدل برای استفاده در مهمانی‌ها در تمامی فصول مناسب است و در گروه بویایی چوبی چاییری دسته‌بندی می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه بهار نارنج و فلفل آغاز می‌شوند. در ادامه نت‌های میانی با رایحه کهربا، بنفشه، زنبق و شمعدانی احساس می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه نعناع هندی و سدر ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت شش میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز