پرفروش‌ ترین عطر های مردانه برای فصل بهار + قیمت

در فصل بهار با گرم شدن هوا و رویش گل‌ها، بهترین عطرهای مردانه برای این فصل عطرهایی با رایحه ملایم و معتدل هستند. عطرهایی که در گروه‌های مرکباتی و ادویه‌های طبقه‌بندی می‌شوند و رایحه‌ای گیاهی دارند، برای فصل بهار مناسب هستند. انتخاب عطر دشوار است و تا حد زیادی در برگیرنده سلیقه شخصی افراد است. فروشگاه‌های اینترنتی با دسته‌بندی کردن محصولات انتخاب عطرهای بهاری را برای کاربران راحت‌تر می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌‌ترین عطرهای مردانه مناسب بهار می‌پردازد:

 

ادو پرفیوم مردانه ابسنت مدل گروث

ادو پرفیئم ابسنت گروث در گروه بویایی آروماتیک فوژه دسته‌بندی می‌شود و رایحه ماندگار و بادوامی دارد. این عطر برای استفاده روزمره نیز مناسب و اقتصادی است و برای هدیه دادن گزینه خوبی محسوب می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه ترنج و فلفل آغاز می‌شوند و بعد از مدت زمانی نت‌های میانی در قالب اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل سیچوام، نعناع هندی و خس خس احساس می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه لابدانیوم، امبروکسام و سرو ماندگار می‌شوند. یک اسپری از این عطر به شما احساس سرزندگی و نشاط می‌دهد. این عطر به قیمت یک میلیون و 187 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آریاک سفر

ادو پرفیوم الکسیر نرولی 24

ادو پرفیئن الکسیر نرولی 24 دارای رایحه خنک و تلخ است و در گروه بویایی گیاهی مرکباتی دسته‌بندی می‌شود. این عطر برای اولین بار در سال 2017 وارد بازار شد. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه پرتقال، ترنج، نعناع و چای سفید آغاز می‌شودو نت‌های میانی بعد از مدتی با رایحه بهار نارنج، روغن پرتقال تلخ، بنفشه، زنجبیل و گاردنیا جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. نت‌های پایانی با رایحه چوب سدر، مشک و دانه تونکا ماندگار می‌شوند. این عطر طراوت بهاری می‌بخشد و یادآور رایحه میوه‌های بهاری است. این محصول به قیمت دو میلیون 760 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

ادو تویلت مردانه اومو کژوال لایف سالواتور فرگامو

این ادو تویلت محصولی از برند ایتالیایی سالواتو فرگامو است و در سال 2017 برای اولین بار وارد بازار شد. این عطر در گروه بوبایی چوبی معطر دسته‌بندی می‌شود و رایحه خنک آن را برای استفاده در بهار مناسب می‌کند. ترکیب نت‌های خنک و تلخ چوبی برای آقایان انرژی‌بخش است. نت‌های ابتدایی این عطر با لیمو ترس، هل و برگ بنفشه آغاز می‌شوند. بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی در قالب شمعدانی، قهوه و آمبروکسان پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه مشک، چوب کشمیر و سدر مانگار می‌شوند. این عطر به قیمت سه میلیون و 30 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو تویلت مردانه کینگ سداکشن آنتونیو باندراس

این ادو تویلت با رایحه ملام و خنک در گروه بویایی چوبی گیاهی دسته‌بندی می‌شود و یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده در فصل بهار است. نت‌های آغازین این ترکیبی از آکوردهای دریایا و شکوفه‌های لطیف و پیچیده یاس هستند. در نت‌های میانی سدر و خس خس احساس می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه سیب، ترنج و نت‌های مشک ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت دو میلیون و 310 هزار تومان به فروش می‎رسد.

ادو پرفیوم 1861 رنسانس زرجوف

این عطر برای اولین بار در سال 2015 وارد بازار شد و در گروه بویایی گیاهی مرکباتی طبقه‌بندی می‌شود. این عطر دارای رایحه گرم و شیرین است و برای استفاده در بهار و تابستان مناسب است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه ترنج کالابری، نارنگی و لیمو احساس آغاز می‌شود. در نت‌های میانی و قلب این عطر نت‌های شفاف و گلی رز و سوسن نمایان می‌شود. در نهایت نت‌های چوبی سدر، کهربا و مشک ماندگار می‌شوند. این عطر با سرزندگی ایتالیایی به طور ذاتی ترکیب می‌شود و منعکس‌کننده مفهوم زیبایی است. این عطر به قیمت 13 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز