ایسوس سرویس، حلال مشکلات لپ تاپ

ایسوس

ایسوس از تولیدکننده‌های بزرگ لپ‌تاپ در جهان به‌شمار می‌رود که محصولات خود را در دسته‌‌های گوناگون با کاربری‌های متنوع به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش کاماپرس، اگر به‌دنبال خرید لپ‌تاپ هستید، قطعا با پیشنهاد خرید لپ‌تاپ ایسوس مواجه شده‌اید. این برند در ایران طرفداران زیادی دارد و بسیاری از کاربران دنیای کامپیوترهای شخصی، برای استفاده‌های روزمره تا کاربردهای حرفه‌ای تولید محتوا و بازی از لپ‌تاپ‌های این شرکت تایوانی استفاده می‌کنند. در همین راستا بهره‌مند شدن از خدمات مناسب پس از فروش و همچنین تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ‌های ایسوس امری مهم است. اولین مرکزی که در کشور ما برای تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس و ارائه خدمات پس از فروش به‌عنوان یک نمایندگی ایسوس به شکل مجاز شروع به فعالیت کرد، ایسوس سرویس (L.P.S) نام دارد. این مرکز یکی از مجهزترین نمایندگان است مجاز ایسوس است که بیش از یک دهه سابقه فعالیت دارد.  در ادامه سرویس و خدمات www.asus-service.co بیشتر آشنا می‌شویم.

فروشگاهی از تمام قطعات ایسوس
اگر از فن‌های پروپاقرص برند ایسوس باشید، یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی که برای خرید لوازم جانبی ایسوس پیدا می‌کنید، (ایسوس سرویس) است. این مرکز دارای یک فروشگاه مجهز است که در آن انواع کیبورد، آداپتور اورجینال، درایور لپ‌تاپ، باتری، رم، ‏cpu و مادربرد لپ‌تاپ ایسوس به همراه نمایشگرهای ال ای دی و ال سی دی لپ‌تاپ را پیدا خواهید کرد.
گارانتی واقعی دارد
همه ما با تجربه نامناسب در زمینه استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش روبرو شده‌ایم. بسیاری از شرکت‌هایی که گارانتی محصولات را ارائه می‌کنند، به بهانه‌های مختلف از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و به تعهدات خود عمل نمی‌کنند. به همین دلیل معمولاً در زمان خرید وسیله‌های برقی معمولاً بسیاری از ما حساب ویژه‌ای روی گارانتی آن باز نمی‌کنیم؛ اما این شرکت به‌عنوان نمایندگی ایسوس، در طول یک دهه گذشته توانسته است خدمات بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه کند.
تعمیر لپ تاپ asus
ایسنا در گزارشی نوشت: اگر به دنبال یک مرکز قابل‌اعتماد برای تعمیر لپ‌تاپ asus خود هستید کافی است سری به ایسوس سرویس بزنید. به‌محض ورود شما به داخل مرکز، لپ تاپ‌تان توسط متخصصان حرفه‌ای ایراد یابی می‌شود. درصورتی‌که لپ تاپ نیاز به تعمیر داشته باشد در حضور شما و با ارائه فاکتور و گارانتی رسمی تعمیر و تحویل داده می‌شود. درصورتی‌که تعمیرات لپ تاپ ایسوس شما طولانی‌تر باشد می‌توانید با خیال راحت یک رسید رسمی و معتبر دریافت کرده و لپ تاپتان را در این مرکز قرار بدهید.
در این شرکت انواع خدمات مانند تعویض چیپست، تعویض مادربرد، تعمیر و تعویض مانیتور لپ‌تاپ، تعمیر ال سی دی و ال ای دی، تعمیر تخصصی نوت بوک های ایسوس، تعمیر و تعویض کارت مودم و شبکه کابلی، تعمیر و تعویض کیبورد، درایو، تاچ پد، فینگر پرینت و لولای لپ تاپ ارائه می‌شود.
ارتقا لپ‌تاپ با ایسوس سرویس
ممکن است در برخی موارد مشخصات فنی لپ‌تاپ خریداری‌شده برای انجام پروژه‌های بعدی‌تان کمی ضعیف به نظر برسد. در میان عموم مردم ذهنیت این‌گونه است که لپ‌تاپ به خاطر پک بودن قابلیت ارتقا ندارد. البته که شما با مراجعه به متخصصان حرفه‌ای و کاربلد ایسوس سرویس می‌توانید به‌راحتی لپ‌تاپ خود را با استفاده از قطعات اصلی و با ارائه گارانتی خدمات به‌روزرسانی کنید.
پایان نگرانی در مورد اطلاعات هارددیسک
هارددیسک در انواع لپ‌تاپ و سیستم‌های دیگر یکی از بخش‌های مهم و حیاتی سیستم کامپیوتری است که اطلاعات بسیاری در آن نگه‌داری می‌شوند. اهمیت هارددیسک برای افرادی که پروژه‌های خود را بر روی لپ‌تاپ نگهداری می‌کنند دوچندان خواهد بود.
خدمات نرم‌افزاری مطمئن
با مراجعه به ایسوس سرویس می‌توانید تمامی خدمات نرم‌افزاری خود را در شرایط کاملاً تخصصی وحرفه ای انجام دهید. در این شرکت تمامی خدمات شامل نصب و تعویض ویندوز و نرم‌افزارهای مختلف بر روی لپ‌تاپ، کامپیوتر رومیزی و تبلت قابل انجام است. علاوه بر این می‌توانید بکاپ گیری اطلاعات بااهمیت خود را به کارشناسان ایسوس سرویس بسپارید.
کلام پایانی  
از مزیت‌های این شرکت این است که پیش از مراجعه حضوری به مرکز می‌توانید وارد وب‌سایت آن شده و مشکل لپ‌تاپ خود را از طریق راه‌های ارتباطی مشخص شده مانند تماس تلفنی، ایمیل، تلگرام و واتساپ با کارشناسان این مرکز مطرح کنید.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز