راهنمای خرید بهترین جاروبرقی بازار با کمتر از 4.5 میلیون تومان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جاروبرقی یکی از لوازم ضروری و پرکاربرد هر خانه‌ای محسوب می‌شود که با توجه به اهمیت استفاده آن در نظافت خانه، بهتر است خرید آن با حساسیت و دقت بیشتری صورت بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اهمیت جاروبرقی و استفاده روزانه از آن در خانه و محل کار، توجه به مواردی چون قدرت موتور جاروبرقی، نوع جاروبرقی، طول سیم و تعداد سری‌های مکش جاروبرقی ضروری است. در حال حاضر جاروبرقی‌های متنوع مانندکیسه‌دار، بدون کیسه، سطلی یا رباتیک در برندها و قیمت‌های گوناگون در بازار وجود دارد.

اخبار مهم امروز:

کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار می‌پردازد.

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی پارس خزر مدل توربو 2000

قیمت: 2 میلیون و 400 هزار تومان

این مدل که یکی از جاروبرقی‌های کیسه دار این شرکت است، دارای مخزنی با ظرفیت 6 لیتر بود توان مصرفی 2000 وات است. این دستگاه از پاکت‌های کاغذی و یک‌بار مصرف استفاده می‌کند که بعد از پر شدن باید تعویض شوند. همچنین این دستگاه از سیم بلندی در حدود 6.7 متر و قابلیت تنظیم مکش بهره می‌برد. این جاروبرقی مجهز به سیستم دمنده برای زدودن گرد و غبار و سیستم ایمنی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور است.

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W

قیمت: 2 میلیون و 750 هزار تومان

این مدل یک جاروبرقی کیسه‌دار با طراحی ساده و کلاسیک و در رنگبندی‌های متنوع است. این جاروبرقی دارای مخزن هشت لیتری و تخلیه کیسه کاملا بهداشتی است. این مدل از لوله تلسکوپی قابل تنظیم متناسب با قد برخوردار بوده و با دارا بودن دکمه مکش بر روی بدنه آن قابلیت تنظیم قدرت مکش در حالت کم و زیاد را دارد.

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

قیمت: 4 میلیون تومان

این مدل از نوع جاروبرقی‌های کیسه دار با قدرت 2100 وات است و توان مکشی قابل تنظیم 650 وات  است. این دستگاه دارای فیلتر گرد و غبار برای هوای خروجی آن بوده و از یک کابل 8 متری بهره می‌برد. این محصول دارای سیم جمع کن خودکار و 8 مرحله فیلتراسیون است.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به نشانگر دیجیتالی پر بودن کیسه زباله، لوله تلسکوپی قابل تنظیم، گیره نگه دارنده ملحقات، برس مبل، برس پرده و گوشه پاک کن اشاره کرد.

جاروبرقی پارس خزر مدل 2500WB

قیمت: 4 میلیون و 500 هزارتومان

این جاروبرقی با دارا بودن یک سیستم بسیار قوی مکش، یکی از گزینه‌های مناسب خرید جاروبرقی محسوب می‌شود. این دستگاه دارای آپشن‌ها و ویژگی‌های متعددی چون فیلتر کیسه‌ی ضد آلرژی قابل شستشو با گیره پلاستیکی مجهز به اسفنج در دهانه ورودی پاکت، لوله‌ی خرطومی با روکش کنفی و نشانگر الکترونیکی برای نمایش پر شدن کیسه آشغال است. ضمن این‌که توان مصرفی این جاروبرقی بین 2000 تا 2500 وات است.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز