تغییر جزئی قیمت دلار و بازار راکد ارز

ژیوار

قیمت دلار بازار آزاد در روز گذشته به مرز 30 هزار و 200 تومانی رسید و در این محدوده تثبیت شد. اما نرخ این ارز خارجی در معاملات پشت خطی شب گذشته کاهش یافت. نرخ دلار برای رسیدن به مرز 30 هزار و 300 تومانی باید بتواند از محدوده مقاومتی 30 هزار و 200 تومانی عبور کند. نرخ دلار صرافی ملی امروز نسبت به روز گذشته 101 تومان بالا رفت و به محدوده 27 هزار و 401 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قرار گرفتن دلار در محدوده 30 هزار و 200 تومانی باعث شده تا انتظارات معامله گران درباره رشد نرخ دلار بالا رود. با توجه به شرایط کنونی بازار ارز، تنها زمانی نرخ دلار کاهشی می‌شود که از مرز 29 هزار و 700 تومانی پایین‌تر برود. در واقع تثبیت قیمت دلار در محدوده 30 هزار و 200 تومانی انتظارات افزایشی بازار را بالا برده و کار را برای افت نرخ این ارز خارجی سخت کرده است.

دریان سفر امید

اخبار مرتبط را بخوانید:

علت تردید معامله گران ارزی چیست؟

به نظر خبرهای زمینه ساز کاهش نرخ دلار به اندازه‌ای نباشد که این ارز خارجی از محدوده 30 هزار تومانی عقب نشینی کند. در واقع معامله گران به اظهارات اخیر مقامات کشورهای مختلف درباره انجام توافق با تردید نگاه می‌کنند. ضمنا وضعیت بازار ارز هم همچنان کم رونق است. فعالان ارزی بر این اعتقادند که کاهش حجم خرید و فروش‌ها در بازار ارز به ترس از کنترل بازارساز و اقدامات وی باز می‌گردد.

اما امروز نرخ پوند و یورو، دیگر ارزهای مهم بازار، باز هم افزایش پیدا کرد. قیمت پوند نسبت به روز گذشته 206 تومان بالا رفته و به مرز 40 هزار و 328 تومانی رسید. نرخ یورو هم در مقایسه با روز قبل 119 تومان بالا رفت و در محدوده 34 هزار و 186 تومانی قرار گرفت.

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز