آب بهاء 4 میلیون مشترک رایگان می شود

ژیوار

آب برای 4 میلیون مشترک تهرانی از اول دی ماه رایگان می شود.

به گزارش کاماپرس، شرکت آب و فاضلاب تهران می گوید: قرار است این طرح از اول دی ماه برای مشترکانی که مصرف آب آنان کاهش داشته است اجرا شود. این در حالی است که در صورت ابلاغ به وزارت نیرو ما آن را اجرا خواهیم کرد.

محمدرضا بختیاری با اشاره به مصوبه تخفیف صد درصدی صورتحساب آب و فاضلاب مشترکان کم مصرف به باشگاه خبرنگاران جوان توضیح داد: این طرح هفته گذشته از سوی رئیس جمهور مطرح شد و صبح امروز هم معاون اول رئیس جمهور آن را ابلاغ کرد.

بختیاری ادامه داد: قرار است این طرح از اول دی ماه برای مشترکانی که مصرف آب آنان کاهش داشته است اجرا شود. این در حالی است که در صورت ابلاغ به وزارت نیرو ما آن را اجرا خواهیم کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

دریان سفر امید

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: پیش‌بینی ما این است که در بخش آب و در شرایط فعلی حدود ۴ میلیون مشترک در سطح کشور مشمول این طرح کم‌مصرفی هستند که امید است به این تعداد اضافه شود.

به گفته بختیاری براساس مصوبه هیئت وزیران، مشترکانی که مصرف آنان تا یک سوم الگوی مصرف آب است، مشمول صدور قبض صفر یا همان قبض رایگان خواهند شد.

واحدهای مسکونی شامل طرح تخفیف مصرف آب

این مقام مسئول تصریح کرد: این مصوبه فقط شامل واحدهای مسکونی است و به هیچ عنوان شامل خانه باغ‌ها، ویلاها و واحدهای تجاری نخواهد شد.

گفتنی است، مصوبه تخفیف صددرصدی صورتحساب آب و فاضلاب مشترکان کم مصرف صبح امروز از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، با موضوع بهینه‌سازی مصرف آب و تشویق مشترکان کم مصرف خانگی، به وزارت نیرو، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : آب و فاضلاب استان تهران
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز