نیاز راهبرد نگار آمیتیس به نیروی متخصص در حوز بیمه

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف جذب استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه، شرکت‌های مختلفی با محصولات و خدمات جدید خود شرکت کردند. راهبرد نگار آمیتیس نیز یکی از مجموعه‌های شرکت‌کننده بود که در زمینه بیمه فعالیت می‌کند و پیمانکاری سامانه سنهاب را بر عهده دارد.

به گزارش کاماپرس، راهبرد نگار آمیتیس با هدف اصلی تامین نیروی متخصص در ایران ایتکس حضور پیدا کرد.

علت حضور راهبرد نگار آمیتیس در نمایشگاه ایران ایتکس

منجذبی، مدیر طرح و برنامه گروه راهبرد نگار آمیتیس، در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: هدف از شرکت در این نمایشگاه، جذب نیروی متخصص است او در ادامه اضافه کرد: ما در پارک علم و فناوری پردیس ساکن هستیم و به دلیل بعد مسافت، جذب نیرو یکی از چالش های شرکت می باشد همچنین اضافه نمود. ما به نیروی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و آی تی نیاز داریم.

منجذبی در مورد چالش‌های مجموعه نیز تنها به کمبود نیروی متخصص اشاره کرد و گفت: مزیت شرکت ما این است که در یکی از حوزه‌های حساس و مهم کشور مشغول به فعالیت هستیم و با تکنولوژی‌های روز دنیا کار می‌کنیم. در این شرکت، نیروهای ماهری مانند برنامه نویسان به سرعت جذب می‌شوند. همچنین او افزود: بعضی از موقعیت های شغلی ما به طور کامل دورکار هستند و برای جذب بهتر نیرو این امکان در نظر گرفته شده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

سامانه سنهاب

منجذبی شرکت دانش بنیان راهبرد نگار آمیتیس، یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی و توسعه نرم افزارهای بیمه¬ای است. ما با بیش از 10 سال تجربه، نرم افزارهای کاربردی و خدمات باکیفیتی در صنعت بیمه ارائه نموده ایم که موجب بهبود عملیات و گسترش فعالیت بیمه مرکزی و شرکت های بیمه شده‌ است.
کل صنعت بیمه کشور از نرم‌افزارها و خدمات راهبرد نگار آمیتیس بهره‌مند شده‌اند و این شرکت ها، عمده فرایندها و عملیات سازمان خود را بر پایه نرم افزارهای راهبرد نگار آمیتیس اداره می نمایند. این شرکت با ارائه کد یکتا بیمه ای توانسته است، با حذف کاغذ و الکترونیکی نمودن فرآیندها سرعت صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت را به شکل چشم گیری تسریع نماید. خلق این ارزش افزوده جز با تلاش و پشتکار دسته جمعی نیروهای متخصص و دانش‌محور فعال در شرکت و ایجاد یک نظام راهبری و حاکمیت شرکتی مستحکم هیچگاه میسر نمی‌گردید.

انتهای پیام

مرتبط با : راهبرد نگار آمیتیس
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان