وام 500 میلیونی بدون ضامن بانک ملی را چطور بگیریم؟

ژیوار

بانک ملی ایران با هدف تامین منابع مالی ارزان قیمت مورد نیاز اقتصاد خانوارها طرح تسهیلاتی به نام «اعتبار ملی» را تدارک دیده است. مشتریان با این طرح امکان دریافت راحت و آسان وام 500 میلیون تومانی بانک ملی را دارند.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان وام 500 میلیون تومانی بانک ملی برای دریافت این تسهیلات باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و حداقل سه و حداکثر 18 ماه میانگین حساب داشته باشند. این تسهیلات با سود 14 درصدی و شرط بازپرداخت 36 ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت گفته شده، میزان هر قسط 17 میلیون و 88 هزار و 815 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 115 میلیون و 197 هزار و 336 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن 615 میلیون و 247 هزار و 336 تومان اعلام شده است.

مزیت اصلی طرح وام اعتبار ملی چیست؟

یکی از مزایای مهم این طرح، واریز سریع مبلغ وام به حساب متقاضیان است. در صورت تکمیل بودن مدارک مورد نیاز و بعد از امضای قرارداد، کمتر از سه ساعت وام به حساب مشتری واریز خواهد شد.

دریان سفر امید

مشتریان بانک ملی این امکان را دارند به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام، حساب مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات را افتتاح کنند.

مشتریان بعد از افتتاح حساب به صورت آنلاین، امکان تماس با کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی را برای آگاهی از مدارک و شرایط مورد نیاز این وام دارند. کارشناسان واحد ارتباط مردمی همه روزه در ساعات و روزهای کاری هفته پاسخگوی متقاضیان خواهند بود و آن‌ها را برای دریافت تسهیلات راهنمایی خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز